Dzwoń za darmo z FlashCall dzięki FreecoNet


Dzwoń za darmo z FlashCall dzięki FreecoNet
2009-05-12
Operator telefonii internetowej FreecoNet SA udostępnił swoim użytkownikom FlashCall – kontrolkę Flash służącą do inicjowania darmowych połączeń telefonicznych bezpośrednio ze strony WWW.

Opcję darmowych połączeń telefonicznych mogą udostępniać na swojej stronie WWW wszyscy użytkownicy FreecoNet, jednak funkcja ta nabiera szczególnego znaczenia w przypadku firm, które dzięki FlashCall mogą udostępnić kolejny kanał kontaktu z klientem. Konfiguracja usługi jest bardzo prosta – użytkownik FreecoNet musi tylko ze swojego panelu pobrać specjalną kontrolkę FlashCall. Po instalacji w wybranym miejscu na jego witrynie internetowej pojawi się niewielki element zawierający zieloną słuchawkę z poleceniem, którego treść określa użytkownik (np. „Połącz się z konsultantem”). Opcjonalnie przy konfiguracji kontrolki można też zaznaczyć, aby pojawiała się klawiatura numeryczna umożliwiająca realizowanie wybierania tonowego (DTMF) w trakcie połączenia.

Dzięki FlashCall, każda osoba zainteresowana np. zrobieniem zakupów w sklepie internetowym korzystającym z usług FreecoNet, będzie mogła za darmo porozmawiać o produkcie z konsultantem. Aby wykonywać takie darmowe połączenia telefoniczne z firmą, wystarczy posiadać słuchawki z mikrofonem oraz komputer z dostępem do Internetu. Rozmowa jest zawsze bezpłatna, niezależnie od czasu jej trwania. Warto też zaznaczyć, że FlashCall można znacznie wzbogacić, łącząc z usługami IVR, Call Center czy z przekierowaniami na telefony komórkowe. Trzeba tylko ustawić w panelu użytkownika FreecoNet przekierowanie połączeń przychodzących za pośrednictwem FlashCall na wspomniane usługi lub numer telefonu komórkowego” - mówi Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet SA.
 
Zastosowanie FlashCall oznacza korzyści dla dwóch stron – firmy, która zyskuje kolejny kanał do komunikacji z otoczeniem, a także dla klienta, który za darmo i w przyjazny sposób może szybko uzyskać potrzebne informacje, np. o produkcie. Indywidualni użytkownicy FreecoNet mogą umieszczać kontrolkę na swoich prywatnych stronach WWW, aby w ten sposób pozwolić swoim znajomym dzwonić do siebie za darmo. Korzystanie z aplikacji FlashCall, a także realizacja połączeń nie wiąże się dla firmy czy klienta z żadnymi opłatami. Aby umieścić dodatek FlashCall na własnej witrynie internetowej, trzeba tylko posiadać konto we FreecoNet. Więcej informacji o FlashCall można znaleźć w panelu użytkownika FreecoNet w dziale „Dodatki”, a także na stronie www.freeconet.pl.


Dodatkowe informacje

FreecoNet SA to platforma telekomunikacyjna dla użytkowników indywidualnych i małych firm, która integruje rozwiązania wielu operatorów i dostępne na rynku technologie telekomunikacyjne (VoIP, PSTN, GSM). FreecoNet umożliwia darmowe rozmowy telefoniczne pomiędzy abonentami różnych operatorów, jeśli tylko zarejestrowali oni swoje numery telefonów we FreecoNet. Najniższe stawki przy połączeniach na numery spoza platformy gwarantuje TelArena – innowacyjny moduł FreecoNet. Na TelArenie kilku niezależnych operatorów rywalizuje ceną o obsługę każdego połączenia i zawsze wygrywa ten, który zapewnia najniższą stawkę w danym kierunku. FreecoNet to również inne, zaawansowane rozwiązania: zestaw innowacyjnych usług dodanych dla biznesu (m.in. IVR, CallCenter) oraz FreecoNet Mobile dla telefonów komórkowych. Platformę obsługuje się przez intuicyjny panel www. Więcej informacji o FreecoNet: www.freeconet.pl.

Nadesłał:

PRS

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl