E.Leclerc skupia się na sezonowych kampaniach promocyjnych


E.Leclerc skupia się na sezonowych kampaniach promocyjnych
2012-05-14
Francuska sieć E.Leclerc dostosowuje swoje sezonowe promocje do potrzeb klientów

Sieć marketów E.Leclerc na przestrzeni lat swojej obecności na polskim rynku rozwinęła skuteczną metodę marketingową w promocji swoich produktów o obniżonych cenach. W każdym miesiącu klienci otrzymują dostęp do kilku gazetek z obowiązującymi przecenami. Promocje są zawsze sprofilowane produktowo pod aktualne okoliczności, np. długi weekend majowy, czyli sezon wyjazdów poza miasto i grillowania na świeżym powietrzu, czy Święta Wielkanocne i całą ich oprawę związaną choćby z kulinariami. Ponadto ukazują się katalogi dotyczące konkretnych linii produktów np. odzieży czy kosmetyków, w których klienci mogą znaleźć asortyment na nadchodący sezon.

 

„Zawsze wsłuchujemy się w głos naszych klientów i dostosowujemy naszą ofertę do ich potrzeb. Dlatego właśnie nasze kampanie zmieniają się tak często, aby klienci odczuli satysfakcję, że sklep E.Leclerc, w którym robią zakupy, wychodzi im naprzeciw.” mówi Jean-Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc Polska.

 

Dzięki stosowaniu tak sprofilowanej kampanii reklamowej klienci są zawsze poinformowani o najnowszych promocjach cenowych w sklepach sieci E.Leclerc i chętniej odwiedzają markety ze świadomością, że znajdą w nich produkty, którymi są zainteresowani.

Nadesłał:

p.wrona

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl