E-Security dla Klientów Play


2017-05-10
P4 Sp. z o.o. (Play) wspólnie z Europ Assistance Polska przygotowało dla osób, które posiadają usługę „Ochrona Internetu PRO” specjalne ubezpieczenie assistance dołączone do pakietu oprogramowania antywirusowego. Ubezpieczenie zapewnia ochronę od ryzyka utraty danych osobowych i pomoc IT.

 „Ochrona Internetu” to profesjonalny pakiet antywirusowy, dzięki któremu Klienci Play mogą bezpiecznie surfować po internecie, korzystać z portali społecznościowych i bankowości elektronicznej. Pakiet dostępny jest w trzech wariantach NA SMARTFONIE, PRO i  MAX.

W ramach usługi „Ochrona Internetu PRO” Klienci są dodatkowo chronieni specjalnym ubezpieczeniem E-Security. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu IT lub na życzenie  dostępna jest profesjonalna pomoc. W sytuacji utraty danych znajdujących się na komputerze Klient ma zagwarantowany transport sprzętu do serwisu i pokrycie kosztów odzyskania danych. Ponadto na życzenie Klienta Centrum Alarmowego organizuje i pokrywa koszty zdalnej pomocy w instalacji oprogramowania antywirusowego dostępnego  w ramach usług „Ochrona Internetu PRO”.

Bezpieczeństwo w internecie to podstawa. Klienci coraz częściej zwracają uwagę na to, czy ich dane są w sieci bezpieczne. Posiadając odpowiednie oprogramowanie antywirusowe uzupełnione o ochronę ubezpieczeniową, minimalizujemy przykre skutki ewentualnych zagrożeń cybernetycznych – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

Nadesłał:

Europ Assistance Polska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl