easyCALL.pl: wygraj bilety na mecz otwarcia Euro 2012
Operator telefonii internetowej easyCALL.pl uruchomił dla swoich użytkowników „Konkurs kibica”. Do wygrania są: 2 bilety na mecz Polaków z Grecją na Euro 2012, piłka Adidas Tango 12, plecaki, szaliki i czapki kibica.
Nagrody otrzymają osoby, które zbiorą najwięcej punktów przyznawanych m.in. za bycie fanem profilu easyCALL.pl na Facebooku czy doładowanie konta. Konkurs trwa do 30 maja br.
Aby wziąć udział w konkursie, trzeba posiadać konto w easyCALL. Po zalogowaniu się na konto easyCALL.pl, użytkownik może na stronie -https://www.easycall.pl/moje_konto_punkty.html - zapoznać się z aktualną liczbą przyznanych punktów konkursowych. Najwięcej, bo aż 1000, można otrzymać za bycie fanem profilu easyCALL.pl na Facebooku, polecenie usług easyCALL.pl na Facebooku, a także prenumeratę newslettera easyCALL.pl. Punkty można także otrzymać za każde doładowanie konta easyCALL.pl, zakup usługi fax2mail, polecenie easyCALL.pl przy pomocy mechanizmu „Zaproś znajomych", a także za pierwsze doładowanie dokonane przez zaproszonego znajomego.
Nagrody w konkursie otrzyma 28 osób z największą liczbą zgromadzonych punktów. Dwie osoby, które zdobędą najwięcej punktów, otrzymają bilet I kategorii na mecz otwarcia Euro 2012 (Polska-Grecja), trzecia osoba z największą liczbą punktów otrzyma piłkę Adidas Tango 12, kolejne pięć osób - plecak kibica. Pozostałe 20 osób otrzyma czapkę lub szalik kibica. Aktualny ranking użytkowników easyCALL.p z największą liczbą punktów oraz szczegółowe informacje na temat konkursu, można znaleźć pod adresem: http://www.easycall.pl/konkurs2012/.
Dodatkowe informacje
easyCALL.pl SA to spółka telekomunikacyjna, która oferuje profesjonalne i nowoczesne rozwiązania w zakresie połączeń telefonicznych i internetowych. Najważniejsze obszary działania firmy to: telefonia internetowa (easyCALL.pl - najpopularniejsza w Polsce marka telefonii internetowej; PalPhone - tanie połączenia telefoniczne dla użytkowników Facebooka), telefonia stacjonarna i dostęp do internetu (ekotel), a także call center dla firm (easyKONTAKT). Swoje usługi firma świadczy w oparciu o platformę easyCALL.pl, która jest najpopularniejszym rozwiązaniem w zakresie telefonii internetowej w Polsce, z ponad 250 tys. użytkowników. Platforma umożliwia realizowanie połączeń przez komputer, zwykłe telefony stacjonarne oraz telefony IP, numery dostępowe w kraju i zagranicą. Ponadto oferuje szereg zaawansowanych usług dodanych, jak fax2mail, wideorozmowy, telekonferencje, call center. Platforma easyCALL.pl pozwala też mniejszym operatorom na wdrożenie w swoich sieciach nowoczesnej telefonii cyfrowej, na zasadzie outsourcingu. Spółka easyCALL SA jest notowana na rynku New Connect od kwietnia 2011 roku. Więcej informacji: www.easyCALL.pl.
Nadesłał:
PRS
|