ECM w 2018 roku - trzy najważniejsze trendy


ECM w 2018 roku - trzy najważniejsze trendy
2018-01-08
Chociaż nie jesteśmy prorokami to, jako jedni z liderów rynku ECM podzielimy się z Wami naszą wizją przyszłości, czyli wskażemy najgorętsze wątki dyskusji prowadzonej wśród naszych klientów oraz pomiędzy członkami zespołu SER Group...

reprezentującymi różne obszary działalności począwszy od tworzenia produktu poprzez sprzedaż i marketing a na wizji przyszłości kończąc.

Nie zapominajcie jednak, że nie mogą one być rozpatrywane osobno, ale jako kompletne podejście obejmujące wiele innych innowacji z zakresu zaawansowanego zarządzania zawartością i procesami oraz ułatwień dla użytkowników końcowych:

1. Federacja treści (Federation of Content) – wiara w to, że całość korporacyjnej treści może być składowana w jednym miejscu jest oczywistą utopią. Z utopią jest tak jak w sławnym eseju Tomasza More’a: nigdy nie wiadomo czy opisuje stan, którego nie ma czy idealne miejsce gdzie chcielibyśmy być. To, co jest z pewnością niezbędne to szybki i łatwy kontekstowy dostęp do całej posiadanej treści niezależnie od miejsca i sposobu jej składowania. Rozwiązaniem, które jest w stanie objąć całość korporacyjnej treści, jest idea federacji treści. Oznacza ona możliwość skorzystania ze świadczonych przez platformy usług zarządzania zawartością dla rozproszonych źródeł treści, np. wyszukiwania pełno tekstowego, usług łączenia treści w teczki lub ustrukturyzowanego współdzielenia i dystrybucji treści. DOXIS4 od samego początku jest budowany w architekturze zorientowanej usługowo gdzie szyna usług zawartości (Content Service Bus) stanowi jądro platformy. Stąd podstawa jest już dostępna do dalszego rozwoju w celu umożliwienia świadczenia federacyjnego modelu obsługi treści pochodzącej z różnych systemów, repozytoriów czy różnorakich źródeł treści. Wsparty przez zintegrowaną AI wspierającą automatyczną klasyfikację zawartości różnego pochodzenia, DOXIS4 staje się innowacyjnym i potężnym narzędziem realizacji strategii federacji treści. Widzimy z całą pewnością, że ten trend ma tendencję wzrostową, zwłaszcza w przedsięwzięciach większej skali i że w niedalekiej przyszłości sprawi, że zarządzanie treścią będzie jeszcze efektywniejsze i przyjaźniejsze użytkownikom.

Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/ecm/ecm_w_2018_roku_trzy_najwazniejsze_trendy.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl