Edelman Polska otwiera nowy dział


Edelman Polska otwiera nowy dział
2009-04-04
Od kwietnia, w strukturze agencji Edelman Polska współistnieć będą cztery wyspecjalizowane działy. Obok dotychczasowych - PR marki, PR korporacyjny oraz szkolenia - utworzony został dział Healthcare & Consumer Health PR. Pokieruje nim Jolanta Zieleniewska, która dołączyła do agencji Edelman Polska.

Dyrektor nowego działu ma prawie 13-letnie doświadczenie w Public Relations. Przez 8 lat związana była z Multi Communications, gdzie pełniła rolę Account Directora, a w ostatnich miesiącach dyrektora strategicznego.

Poprzednio pracowała w Euro RSCG Integrated Communications (1997-2001) oraz w Business Centre Club (1996-1997). Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada szerokie doświadczenie w sektorach: ochrona zdrowia, żywność, detergenty i kosmetyki, recykling, alkohole, AGD-RTV. Współpracowała z firmami Unilever, Wyeth, Abbott, CM LIM, Rekopol Organizacja Odzysku, ElektroEko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego, Wyborowa SA, Diageo, Institut del Cava, Skanska, NCC, Philips, Grupa ITI i Legia Warszawa.

Główne obszary jej zainteresowań to ochrona zdrowia, zdrowy tryb życia, ekologia. Współautorka kilku PR-owych programów edukacyjnych realizowanych w przedszkolach i szkołach oraz kampanii i akcji społecznych. Interesuje się zagadnieniami z zakresu CSR oraz naturą i rozwiązywaniem sytuacji kryzysowych. Przygotowuje i prowadzi szkolenia na ten temat.

Edelman Polska łączy ze sobą międzynarodowe know-how sieciowej agencji oraz doświadczenie najlepszych w Polsce ekspertów, takich jak Jolanta Zieleniewska - powiedziała Barbara Kwiecień, General Manager Edelman Polska - Rozbudowana struktura agencji sprawia, że w każdym z obszarów PR jesteśmy w stanie zaoferować naszym Klientom wyspecjalizowane zespoły, kierowane przez najlepszych na rynku specjalistów.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl