EDENRED, ŚWIATOWY LIDER W USŁUGACH PRZEDPŁACONYCH, WPROWADZA ANDROID PAY™ W POLSCE
Edenred w Polsce wprowadza nowoczesną usługę Android Pay™, oferując użytkownikom kart przedpłaconych szybką i bezpieczną metodę płatności. Jest to kolejny krok podjęty w kierunku digitalizacji oferty i umocnienia wiodącej pozycji na rynku usług przedpłaconych. Dzięki usłudze Android Pay użytkownicy kart przedpłaconych Edenred w Polsce mogą płacić za zakupy telefonem z systemem Android w około 500 000 punktach akceptujących karty Mastercard® wyposażonych w terminal płatności zbliżeniowych. Użytkownicy kart zyskali wygodną i bezpieczną formę płatności.
Wystarczy zarejestrować kartę Edenred w serwisie myedenred.pl, pobrać aplikację Android-Pay na telefon, a następnie dodać kartę do aplikacji. Od tej chwili na zakupy można zabrać tylko telefon i płacić nim, przykładając go do terminala płatniczego. Po każdej udanej transakcji pojawi się na telefonie powiadomienie ze szczegółami tej transakcji.
Jako liderzy rewolucji cyfrowej zawsze szukamy nowych sposobów na zapewnienie użytkownikom kart, klientom oraz partnerom biznesowym usług z wartością dodaną, wzbogacających ich życie. W Polsce wprowadziliśmy ponad milion kart przedpłaconych. Śledzimy trendy i widzimy, że użytkownicy naszych rozwiązań to coraz bardziej wymagająca i świadoma grupa, która oczekuje nowoczesnych sposobów płatności. Wprowadzenie Android Pay jest odpowiedzią na zmieniające się i rosnące potrzeby rynku. - powiedziała Anna Derlacka, Członek Zarządu w Edenred Polska.
Grupa Edenred umacnia wiodącą pozycję na rynku płatności mobilnych, wprowadzając coraz bardziej innowacyjne rozwiązania. Niedawno Grupa uruchomiła Android Pay w Hiszpanii, umożliwiając pracownikom płacenie za posiłki bezpośrednio telefonem. Z ponad 10 milionami transakcji przeprowadzonych w 2017 r. przy użyciu mobilnych rozwiązań płatniczych, Edenred stał się pierwszym graczem na rynku, który wprowadził ofertę płatności mobilnych na trzech kontynentach (Europa, Ameryka Łacińska i Azja).
Rozwój w kierunku płatności mobilnych jest historycznym punktem zwrotnym dla Edenred; oznacza przyspieszenie zarówno w kierunku digitalizacji, jak i w dążeniu do wyróżnienia naszej oferty. Kontynuując realizację planu strategicznego Fast Forward, bardziej niż kiedykolwiek stawiamy na innowacje technologiczne, które wzbogacą Customer Experience. - dodał Bertrand Dumazy, Prezes i Dyrektor Generalny Grupy Edenred.
O Edenred
Grupa Edenred jest światowym liderem w usługach przedpłaconych. Ponad 50 lat temu rozpoczęła działalność od wprowadzenia kuponów żywieniowych Ticket Restaurant® we Francji. Obecnie Grupa jest obecna w 42 krajach i obsługuje blisko 750 000 klientów oraz 43 miliony użytkowników korzystających z różnych rozwiązań Edenred.
W Polsce Edenred rozpoczął działalność w 1995 r. Dziś firma oferuje rozwiązania dedykowane motywacji pracowników, budowaniu lojalności w biznesie oraz zarządzaniu wydatkami przedsiębiorstw. Know-how i globalny zasięg pozwalają firmie wprowadzać na rynek innowacyjne produkty, usługi oraz serwisy online. Edenred działa wielopłaszczyznowo i umiejętnie łączy innowacje, technologie z realiami biznesowymi klientów. Klienci cenią Edenred m.in. za sprawną i szybką obsługę oraz bardzo dobrą współpracę, o czym świadczy wysoki Net Promoter Score 77. Edenred posiada 93% zadowolonych użytkowników kart i wysoki wskaźnik zaangażowania pracowników - 86%.
Więcej na edenred.pl
Nadesłał:
edenred polska
|
Wasze komentarze (1):
-
~akustyk, 2017-12-30 15:27:03
Czy taką kartę można potem połączyć z kindlem
https://www.vivus.pl/moje-finanse/jest-okazja-jest-pozyczka/ile-kosztuje-czytnik-e-bookow-jaki-czytnik-wybrac/