EDENRED Z NOWYM GLOBALNYM WIZERUNKIEM
Światowy lider rozwiązań transakcyjnych dla firm, pracowników i afiliantów promuje wszystkie swoje rozwiązania w 42 krajach pod marką Edenred. Transformacja Edenred wchodzi na kolejny poziom, dzięki silnej i jednolitej marce, pod której parasolem znajdują się 43 miliony użytkowników, 750.000 firm i instytucji publicznych oraz 1,4 miliona akceptantów. Obecnie 250 produktów i usług rozwijanych przez Grupę, w tym znany Ticket Restaurant®, cieszą się obecnie odświeżonymi i ujednoliconymi standardami graficznymi. Nowa tożsamość marki to także nowe hasło: „We connect, you win", które odzwierciedla zaawansowaną digitalizację Edenred i korzyści takie jak: wyższa siła nabywcza użytkowników, optymalizacja wydatków służbowych firm, dodatkowy biznes dla akceptantów. Ta ambitna inicjatywa jest częścią Fast Forward - planu strategicznego Edenred, którego celem jest przekrojowa digitalizacja oferty oraz zapewnienie Grupie czołowej pozycji w obszarze B2B2C.
Bertrand Dumazy, Prezes i Dyrektor Generalny Edenred: „Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej jest znaczącym kamieniem milowym transformacji Edenred. Przejście Grupy na w pełni digitalizowany ekosystem doprowadziło nas do stworzenia nowej tożsamości marki, która jest silna, wymowna i jednocząca. Każde nasze rozwiązanie jest dla 43 milionów użytkowników, 1,4 miliona akceptantów i 750.000 firm źródłem tworzonej wartości."
Nowe logo Edenred będzie widoczne na wszystkich rozwiązaniach Grupy, od kart po aplikacje mobilne, platformy online i papierowe vouchery.
Dzięki wykorzystaniu czerwonej kropki, która jest rozpoznawalnym znakiem firmy od momentu wprowadzenia Ticket Restaurant® w latach 60. XX w., logo Edenred ucieleśnia wszystkie atrybuty nowej marki: prostotę, niezawodność, digitalizację, uniwersalizm, odwagę, połączenie. Po przekształceniu w czerwone koło zawiera w środku nazwę Edenred i jest otwarte na zewnątrz: na pracowników, użytkowników korzystających z rozwiązań Edenred, firmy i akceptantów. Ze sufiksem „red" nowe logo mieni się kolorem charakterystycznym dla Grupy, jednocześnie zwiększając czytelność nazwy. Dzięki grze słów („red" znaczy sieć po hiszpańsku) odnosi się także do różnych ekosystemów, które stanowią podstawę produktów Grupy. Gładkie owale czcionki pokazują przejście do nowych standardów graficznych Grupy łączącej światy B2B i B2C oraz odzwierciedlają tworzenie się, dzięki digitalizacji, bezpośrednich więzi z 43 milionami użytkowników. Logo zaprojektowane w formacie monogramu symbolizuje również proces ujednolicania aplikacji mobilnych Edenred.
Szata graficzna Edenred została wzbogacona o nowy element „wstążki", która pojawia się w różnych konfiguracjach w materiałach online i offline.
14 czerwca 2017 r. 8000 pracowników założyło ubrania w kolorach logo i uczestniczyło w różnych wydarzeniach, które można śledzić w mediach społecznościowych za pomocą hashtagu #Edenredconnects.
Anne-Sophie Sibout, Dyrektor ds. Komunikacji, skomentowała: "W ciągu ostatniego roku zaangażowaliśmy w proces tworzenia nowej identyfikacji wizualnej przeszło 200 pracowników Edenred z całego świata, co uczyniło go wspólnym projektem. Nowa tożsamość marki niesie obietnicę pewności, spójności i odwagi. Symbolizuje zarówno w sferze graficznej jak i prezentacyjnej wyjątkowość więzi, które Edenred tworzy ze swoimi odbiorcami."
Projekt rebrandingu przeprowadzony został przy wsparciu agencji Royalties, która zaprojektowała nowe logo i identyfikację wizualną Edenred oraz uczestniczyła w tworzeniu platformy marki.
▬▬
Edenred jest światowym liderem rozwiązań transakcyjnych dla firm, użytkowników i akceptantów. Wszystkie rozwiązania przekładają się na wyższą siłę nabywczą użytkowników, optymalizację wydatków służbowych firm i dodatkowy biznes dla akceptantów. Oferta Edenred skupia się wokół trzech linii biznesowych:
• Benefity dla pracowników (Ticket Restaurant®, Ticket Alimentación, Ticket Plus, Nutrisavings, itd.)
• Rozwiązania flotowe i mobilne (Ticket Log, Ticket Car, UTA, Ticket Empreserial, itd.)
• Rozwiązania komplementarne w tym płatności korporacyjne (Edenred Corporate Payment), lojalność w biznesie (Ticket Compliments, Ticket Kadéos) oraz publiczne programy społeczne.
Grupa łączy wyjątkową rzeszę 43 milionów użytkowników, 750.000 firm i instytucji publicznych oraz 1,4 miliona akceptantów. Firma Edenred jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext i prowadzi działalność w 42 krajach, zatrudniając niemal 8000 tysięcy pracowników. W 2016 roku Grupa zarządzała transakcjami wartymi prawie 20 mld euro, z czego 70% z nich dokonano kartą, za pomocą urządzenia mobilnego lub przez Internet.
Ticket Restaurant® oraz inne nazwy handlowe produktów i usług Edenred są zarejestrowanymi znakami towarowymi firmy Edenred S.A.
Edenred na polskim rynku oferuje rozwiązania w trzech liniach biznesowych:
• motywacja pracowników,
• lojalność w biznesie,
• zarządzanie wydatkami służbowymi.
Dowiedz się więcej o Edenred: www.edenred.pl
Nadesłał:
edenred polska
|