Effective PR dla Pilkington Polska


Effective PR dla Pilkington Polska
2010-12-13
Agencja Effective Public Relations pozyskała nowego klienta z branży budowlanej – producenta szkła Pilkington Polska. W ramach podpisanej umowy agencja prowadzi relacje z mediami oraz projekty komunikacyjne dotyczące zrównoważonego budownictwa.

Od listopada 2010 r. Pilkington Polska, producent szkła dla budownictwa, współpracuje z agencją Effective Public Relations.

Firmy realizują wspólnie strategię komunikacji dotyczącą marki i rozwiązań Pilkingtona oraz promują koncepcję zrównoważonego budownictwa w Polsce. Planowane działania obejmują projekty edukacyjne skierowane do środowisk akademickich, branży budowlanej, architektów i projektantów. W ramach współpracy agencja prowadzi dla klienta relacje z mediami oraz przygotowuje strategię komunikacji w internecie.

„Nasza agencja ma duże doświadczenie w pracy dla branży budowlanej”mówi Paulina Gadomska-Dzięcioł, Dyrektor Zarządzająca Effective Public Relations.„Wykorzystujemy je we współpracy z firmą Pilkington Polska. Specyfika firmy wymaga od nas znajomości szczególnej tematyki. Ze względu na postawione cele uwzględniliśmy w planowanych działaniach wiele niestandardowych i nowoczesnych metod komunikacji. Wbrew opinii, iż branża budowlana ‘korzysta internetu, ale mało’, większość osób, z którymi będziemy nawiązywać dialog w imieniu Pilkingtona, to aktywni internauci.”

Za obsługę klienta w agencji odpowiada Sylwia Szmalec, Konsultant ds. PR. Prace dla klienta koordynuje Paulina Gadomska-Dzięcioł, Dyrektor Zarządzająca.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl