EFL po raz trzeci Firmą Przyjazną Klientowi


EFL po raz trzeci Firmą Przyjazną Klientowi
2013-07-03
Tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi po raz kolejny został przyznany EFL. Firma została doceniona za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość wobec klientów. Patronat honorowy nad programem Firma Przyjazna Klientowi objęło Ministerstwo Gospodarki.
EFL jako jedyna firma leasingowa, znalazł się w gronie laureatów nagrody Firma Przyjazna Klientowi. Podczas uroczystej gali wręczenia statuetek, która odbyła się  25 czerwca 2013 r. w siedzibie Ministerstwa Gospodarki, certyfikat w imieniu spółki odebrali Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający, Pion Marketingu i Zarządzania Klientem EFL oraz Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta EFL. 

Program Certyfikacyjny jest oparty na analizie opinii Klientów odnoszących się do firmy. Badane są 4 wymiary: ogólne zadowolenie klienta, szczegółowa ocena jakości współpracy z firmą, ocena jakości obsługi w poszczególnych kanałach oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów i usług przedsiębiorstwa. Do realizacji badania wykorzystywany jest wystandaryzowany kwestionariusz, który sprawdza satysfakcję klientów. Ocenie poddawane są także kanały komunikacji firmy z klientami. Realizowany model badania oparty jest na wywiadach telefonicznych, internetowych jak również bezpośrednich. W finale prowadzonej certyfikacji przedsiębiorstwo otrzymuje raport pokazujący obszary, w których firma jest dobrze oceniana jak również te, w których należy podjąć działania naprawcze.

Tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi stanowi dla nas szczególnie istotne wyróżnienie, ponieważ przyznawany jest na podstawie opinii klientów. Ich uznanie przejawia się w wysokiej ocenie jakości naszych usług, profesjonalizmu, terminowości oraz uczciwości - a więc aspektów kluczowych we współpracy. Fakt, że nagrodę otrzymujemy już po raz trzeci z rzędu świadczy o tym, że nieustannie rozwijamy i udoskonalamy jakość proponowanych usług. Eliminujemy powody niezadowolenia naszych klientów i budujemy obsługę zindywidualizowaną i skoncentrowaną na potrzebach i oczekiwaniach klientów - powiedział Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający, Pion Marketingu i Zarządzania Klientem w EFL.

„EFL może pochwalić się coraz większą liczbą ambasadorów - klientów bardzo zadowolonych ze współpracy z firmą i polecających usługi - rośnie tym samym wskaźnik rekomendacji EFL – jest obecnie najwyższy od 3 lat - dodaje Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta EFL.

Ogólnopolski Program Firma Przyjazna Klientowi jest organizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Jego celem jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta. 

Nadesłał:

MCConsultants

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl