Eko z Domoteką


Eko z Domoteką
2010-09-29
Do grona ekoklientów Cityboard Media dołącza Domoteka, sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz.

We wrześniu na warszawskich ulicach pojawiły się plakaty z hasłem „W 80 sklepów dookoła domu” promujące Domotekę. Kilkadziesiąt layoutów wydrukowano na ekologicznym, w 100% przetwarzalnym podłożu do druku – ekoplakacie™. Kampanię Domoteki zaplanował dom mediowy Starcom.

– Ekoplakat to doskonały wybór na każdą porę roku, jednak jego wyjątkowe właściwości przydają się szczególnie podczas mniej przychylnej aury. Jesienna pogoda, czyli deszcze i wiatr, pozbawiły urody niejeden papierowy plakat. W przypadku ekoplakatu nie ma mowy o wpływie warunków atmosferycznych na jakość ekspozycji – mówi Michał Stan, Prezes Cityboard Media. 

Odporność na warunki pogodowe to nie jedyna cecha wyróżniająca ekoplakat™ na tle innych podłoży do druku. Cechuje się on także doskonałą jakością ekspozycji, nienagannym wyglądem wydruku oraz idealnym odwzorowaniem barw – reklama prezentuje się na nim dokładnie tak, jak na ekranie komputera. Równie istotna jest możliwość późniejszego wykorzystania ekoplakatu™: klient może zdecydować się na tak zwaną kampanię „wędrującą”, czyli bez ponoszenia kolejnych kosztów wydruku eksponować te same plakaty na innych nośnikach czy nawet w kolejnych miastach. Ponowne wykorzystanie ma także wymiar ekologiczny: z powstałego z ekoplakatów™ regranulatu wykonuje się przedmioty wykorzystywane w przemyśle samochodowym czy budownictwie. Ekoklienci, tacy jak Domoteka, mają więc realny wpływ na ochronę środowiska poprzez m.in. minimalizację ilości odpadów czy mniejszą emisję gazów cieplarnianych powstających w procesie utylizacji papieru. Realizując kampanię na ekoplakacie™ Domoteka staje się kolejnym, obok Procter&Gamble i Orange, klientem Cityboard Media, który zdecydował się na ekologiczną reklamę.  

Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktykówreklamy ze środowiskiem naukowym. W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009  otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku. 
Dodatkowych informacji udziela:
 

Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Stawki 200-193 Warszawawww.cityboard.pl   

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl