Ekologiczny reklamodawca na ekoplakacie™


Ekologiczny reklamodawca na ekoplakacie™
2010-04-20
Po raz pierwszy w Polsce korzystając z reklamy zewnętrznej można nie tylko promować produkt, ale także budować wizerunek firmy przyjaznej środowisku.

W kwietniu br. w ofercie firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media pojawił się ekoplakat ekologiczny następca tradycyjnych podkładów do druku.

Materiał, z którego jest wykonany, jest w 100% przetwarzalny. Uzyskany granulat jest wykorzystywany m.in. w budownictwie, ogrodnictwie czy przemyśle samochodowym. Cityboard Media to pierwsza na polskim rynku outdooru firma, która oferuje tego typu ekologiczny produkt.  Ekoplakat to ekologiczna alternatywa dla druku plakatów reklamowych na papierze, ponieważ w reklamie zewnętrznej korzysta się z papieru, który po połączeniu z klejem nie nadaje się do przetworzenia. Na ekoplakacie drukuje się wyłącznie innowacyjnymi, nie wydzielającymi szkodliwych oparów, dużo bardziej ekologicznymi tuszami UV. Nie bez znaczenia dla środowiska naturalnego jest także trwałość ekoplakatu, w porównaniu z innymi podłożami do druku. Może on być wielokrotnie przewieszany i nie traci przy tym na jakości, cechuje go też wysoka odporność na warunki atmosferyczne. Oznacza to, że reklamodawca jest nie tylko ekologiczny, ale także oszczędny.  

Wprowadzając do swojej oferty nowatorski ekoplakat Cityboard Media pokazuje, że dbałość o środowisko naturalne jest jednym z fundamentów, na których oparte są wartości firmy. To kolejna ekologiczna innowacja dostępna w Cityboard Media. Zimą 2008 r. firma jako pierwsza, i jak dotąd na polskim rynku outdooru jedyna, zastosowała w nośnikach typu backlight (podświetlanych od wewnątrz) energooszczędne diody LED. W swoich działaniach Cityboard Media kieruje się więc ideami zrównoważonego rozwoju, biorąc pod uwagę, że z ekologicznymi śladami, jakie zostawimy po sobie na Ziemi, będą sobie musiały radzić kolejne pokolenia. 

Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009  otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.   

Dodatkowych informacji udzielają: Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Stawki 200-193 Warszawa www.cityboard.pl 

Agnieszka Sabat Senior Account ExecutiveMail: agnieszka.sabat@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawawww.agencja21.pl

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl