Ekoplakat™ od Cityboard Media – nowa jakość ekspozycji w outdoorze


Ekoplakat™ od Cityboard Media – nowa jakość ekspozycji w outdoorze
2010-04-20
Cityboard Media wprowadza nową jakość na polski rynek reklamy zewnętrznej: oferuje swoim klientom realizację kampanii na ekoplakacie™. To rozwiązanie dotychczas u nas nieznane.

Pod pojęciem ekoplakatu™ kryje się materiał od lat stosowany m. in. w budownictwie czy przemyśle opakowaniowym.

Zastosowanie go na szeroką skalę w reklamie zewnętrznej to rozwiązanie na polskim rynku nowatorskie, wymagające odpowiedniego przygotowania podłoża do zadruku.

– Postanowiliśmy zaoferować ten produkt klientom widząc, jakie korzyści stwarza on dla jakości ekspozycji – mówi Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media. Reklama umieszczona na ekoplakacie™ wykazuje najlepsze cechy jakościowe podłoża winylowego pod względem jakości ekspozycji. Trwałość materiału i kolorów, odporność na czynniki atmosferyczne, dają możliwość przewieszania kampanii na inne nośniki czy wykorzystania plakatów w późniejszym terminie, bez konieczności ponoszenia po raz kolejny kosztów druku. Przeprowadzenie kampanii reklamowej na ekoplakacie™ to także oszczędność czasu i pracy: plakat wykonany jest z jednego elementu, jego montaż odbywa się bez użycia kleju i wody − i praktycznie bez ograniczenia warunkami atmosferycznymi.  

Ekoplakat™ jest przyjazny środowisku: druk nanoszony jest na niego wyłącznie przy użyciu najnowszej generacji maszyn cyfrowych, co ogranicza emisję do atmosfery. Po zakończonej kampanii może być wykorzystany jako źródło energii w zakładach przemysłowych albo zostać ponownie przetworzony na regranulat wykorzystywany do wyrobu różnego rodzaju przedmiotów stosowanych w budownictwie, przemyśle samochodowym, ogrodnictwie itd. Wprowadzenie ekoplakatu™ na polski rynek outdoorowy jest częścią programu społecznej odpowiedzialności biznesu realizowanego przez Cityboard Media.

– Poszukujemy rozwiązań optymalnych z punktu widzenia klienta, jego oczekiwań wobec reklamy outdoorowej, ale i najlepszych dla środowiska naturalnego, czyli nie powodujących zbędnego obciążania go. Ekoplakat™ jest właśnie takim rozwiązaniem: to połączenie jakości i trwałości z dbałością o środowisko naturalne – wyjaśnia Michał Stan. 

Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009  otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku. 

Dodatkowych informacji udzielają: Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Stawki 200-193 Warszawawww.cityboard.pl 

Agnieszka SabatSenior Account ExecutiveMail: agnieszka.sabat@agencja21.pl

Tel: 0 22 511 13 85Agencja 21 ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawa www.agencja21.pl

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl