Eksplozja kobiecości


Eksplozja kobiecości
2011-03-16
Projektanci mody już nas przyzwyczaili do tego, że każdy sezon niesie ze sobą nowe style, kombinacje kolorystyczne, a przede wszystkim fasony. Ta wiosna to era kobiecości. Światowe domy mody inspirację odnalazły w latach 50’ i 60’.

Połowa XX wieku wręcz emanowała kobiecością. W garderobie nie mogło zabraknąć krótkich marynarek z dodatkiem fantazyjnego kołnierza i bufiastych rękawów, a także sukienek podkreślających talię oraz rozkloszowanych spódnic. Lata 60 – te dodały jeszcze fasony ze smukłą, dopasowaną górą i spódnicę „bombkę” od Diora i Balenciaga. Hitem stały się również marszczenia i plisy.

Rozkloszowane spódnice i coś więcej

Te wszystkie krawieckie atrybuty kobiecości wracają dziś do łask. Dostrzeżemy je zarówno u znanych projektantów jak i w „sieciówkach”. Największym powodzeniem cieszą się rozkloszowane spódnice, dotychczas łączone z gładkim topem lub lekkim kardiganem. Styliści tym razem proponują zestawienie ich z dość obszerną górą. Bufki i szerokie rękawy sprawdzą się w tej roli doskonale. Ciekawą propozycją są również spodnie z podniesioną talią, połączone z butami na platformie. Wygoda i styl w jednej postaci. 

Styl to nie wszystko

Bez względu na to, jakie fasony minionych lat przypadną nam do gustu, powinniśmy odpowiednio o nie zadbać. Tradycyjne żelazko nie upora się z bufkami, czy zakładkami. Prasując możemy tylko je zdeformować. W takiej sytuacji sprawdzi się system do prasowania LauraStar. Dzięki działaniu pary pod stałym ciśnieniem 3,5 Bara możemy pomóc sobie funkcją prasowania w pionie. Mamy pewność, że nie przypalimy materiału i co ważne już w minutę odświeżymy spódnicę, czy marynarkę z bufami.

Moc kolorów

Obok finezyjnych fasonów zaskoczeniem tego sezonu są kolory, właściwie eksplozja kolorów. Gucci proponuje połącznie turkusu z pomarańczą, pomarańczy z fioletem, albo jak, kto woli fioletu z turkusem. Te trzy barwy to podstawa wiosny 2011. W radosną kolorystykę świetnie wkomponowała się polska projektantka Ewelina Rydzyńska. Jeśli więc nie zdecydujemy się na kolekcje z domu mody Tom’a Ford’a, rodzima designerka z pewnością nam to wynagrodzi.

Nadesłał:

Juicy Marketing

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl