Eltrix Energia korzysta z rozwiązań Microsoft w chmurze
Firmę wspiera Microsoft Dynamics CRM Online i Office 365.
Eltrix Energia specjalizuje się w projektowaniu i dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań energetycznych dla podmiotów instytucjonalnych i biznesowych, a zwłaszcza dla branży medycznej. Firma funkcjonuje na rynku od 1994 roku, dysponując wysoce wykwalifikowaną kadrą wykonawczą, własnym biurem projektowym oraz szerokim zapleczem eksperckim.
Potrzeba usprawnienia dotychczasowych działań wpłynęła na podjęcie decyzji o wprowadzeniu innowacyjnych rozwiązań informatycznych. Przedsiębiorstwo nie dysponowało własną infrastrukturą IT i nie chciało w nią inwestować, stąd poszukiwano rozwiązań w chmurze, które umożliwiłyby zdalny dostęp do danych z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie.
W rezultacie firma zdecydowała się na system Microsoft Dynamics CRM Online oraz Microsoft Office 365. Aplikacje objęły swoim zakresem podstawowe procesy sprzedaży i marketingu mające na celu rejestrację wszystkich działań w jednym miejscu.
- Poszukiwaliśmy elastycznych, dostępnych z dowolnego miejsca oraz łatwych w obsłudze rozwiązań, które oferowałyby nam szybki wgląd w potrzebne informacje w dowolnym miejscu i czasie. Miały one przy tym ułatwiać komunikację oraz usprawniać działania sprzedażowo-marketingowe - komentuje Piotr Baraniak, Prezes Eltrix Energia.
Microsoft Dynamics CRM Online umożliwia rejestrowanie działań sprzedażowo- marketingowych oraz automatyzację licznych procesów, skracając czas pracy na systemie oraz kontrolę działań wraz z przypomnieniami. System oferuje użytkownikom dostęp do danych na różnych typach urządzeń oraz nowy, szybki i płynny w działaniu interfejs użytkownika, udostępniający pracownikom informacje adekwatne do wykonywanych obowiązków. Zapewnia przy tym bogatsze informacje w kontekście prowadzonych działań, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w dane dotyczące klientów i ich potrzeb.
Microsoft Office 365 zawiera takie narzędzia jak: Microsoft SharePoint Online, Microsoft Lync Online, Microsoft Office Professional Plus + Office Web Apps oraz Microsoft Exchange Online, które łączą wszystkie niezbędne funkcje dotyczące współpracy, komunikacji, tworzenia i dzielenia się dokumentami online czy obsługę poczty e-mail, kalendarza i kontaktów w jednym pakiecie.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest liderem branży nowych technologii - dostawcą produktów i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych. Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows. Jego najnowsza wersja - Windows 8 to pierwszy w pełni dotykowy system operacyjny Windows, który działa na klasycznych komputerach, ale także urządzeniach z ekranami dotykowymi, w tym również na tabletach. Wraz z premierą Windows 8 Microsoft wprowadził na rynek również pierwszy komputer sygnowany własnym logo - Microsoft Surface. System operacyjny Windows dostępny jest również w wersjach na platformę mobilną - Windows Phone oraz platformę serwerową - Windows Server. Kluczową pozycję w portfolio Microsoftu zajmuje również Microsoft Office, powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. Ponadto w ofercie spółki znajdują się również rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics.
Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań dostarczanych w formie usług w modelu cloud computing, i jako jedyny dostawca posiada w pełni kompleksową ofertę zarówno aplikacji, infrastruktury, jak i platformy programistycznej w formie usług w chmurze obliczeniowej. Rozwiązania chmurowe oferowane przez Microsoft mogą być dostarczane klientom w modelu chmury publicznej, jak np. usługa Office 365 czy Windows Azure, ale również w modelach chmury prywatnej oraz hybrydowej, która jest połączeniem obu poprzednich modeli dostosowanym do potrzeb klienta.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com
Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com
Patrycja Buks
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-pabuks@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|