EMC otrzymuje od stowarzyszenia TSIA nagrody STAR Award


2013-01-08
Dzięki innowacjom działu globalnych usług serwisowych firma EMC znalazła się w TSIA Hall of Fame’s Highest Level

W skrócie:

 

·         Firma EMC Corporation została wyróżniona w jesiennej edycji konkursu STAR Awards Fall 2012, który organizowany jest przez stowarzyszenie Technology Services Industry Association (TSIA). Organizację serwisową EMC wyróżniono za „Innowacyjność w dziedzinie rozwiązań zapewniających sukces klientów” i „Innowacyjność w zakresie świadczenia pomocy technicznej”.

·         Firma EMC osiągnęła najwyższy poziom wyróżnienia TSIA Hall of Fame.

 

Pełna treść artykułu:

 

 

Warszawa, 8 stycznia 2013 roku, Firma EMC Corporation poinformowała, że zdobyła dwie nagrody
w konkursie STAR Awards Fall 2012 organizowanym przez stowarzyszenie Technology Services Industry Association
(TSIA). EMC wyróżniono za „Innowacyjność w dziedzinie rozwiązań zapewniających sukces klientów” i „Innowacyjność w zakresie świadczenia pomocy technicznej”. Nagrody STAR Award są przyznawane firmom wykazującym się wyjątkową aktywnością, innowacyjnością i zaangażowaniem w nieprzerwane udoskonalanie usług serwisowych.

 

Firma EMC® zdobyła już w sumie 21 nagród STAR Award, co zapewniło jej również 4. wyróżnienie  TSIA Hall of Fame. Ta prestiżowa nagroda jest wyrazem uznania dla nieprzerwanych dążeń firmy EMC do dostarczania usług serwisowych w pełni adresujących potrzeby klientów.

 

 

Najważniejsze informacje o nagrodach:

 

 

·         Innowacyjność w dziedzinie rozwiązań zapewniających sukces klientów — nagroda ta jest wyrazem uznania dla EMC za stworzenie modelu zarządzania usługami zorientowanego na klientów. Przewidując zmiany w branży informatycznej oraz związane z nimi nowe wymagania klientów, EMC dostosowało swoje procesy oraz organizację serwisową. Przyjęcie opinii klientów, jako podstawowego kryterium przy wdrażaniu zmian oraz tworzeniu nowych inicjatyw zapewniło rekordowo wysoki poziom zadowolenia klientów ze współpracy z EMC
a w szczególności z usług serwisowych dostarczanych przez dział usług globalnych.

 

·         Innowacyjność w zakresie świadczenia pomocy technicznej — nagroda ta stanowi wyróżnienie dla EMC za zintegrowanie z macierzami EMC® VNXe® oprogramowania Unisphere®. Platforma Unisphere ułatwia obsługę serwisową dzięki automatycznemu wykrywaniu usterek i powiadamianiu serwisu EMC o problemach. Dodatkowo Unisphere® ma wbudowane narzędzie samopomocy, a także zapewnia bezpośredni dostęp do ekspertów ds. pomocy technicznej. Funkcje te oferują wiele korzyści i dużą wygodę, dlatego są chętnie stosowane zarówno przez klientów, jak i partnerów EMC.

 

Firmy ubiegające się o nagrody STAR Award podlegają rygorystycznej ocenie, a zwycięzców konkursu wyłaniają członkowie komitetu doradczego ds. usług powołanego przez stowarzyszenie TSIA. Od czasu zorganizowania pierwszego konkursu w 1990 r. nagrody STAR Award należą do najbardziej zaszczytnych wyróżnień w branży usług technologicznych. Są przyznawane w uznaniu dla znacznego wkładu firm różnej wielkości w ciągłe podnoszenie jakości usług w branży IT. Informacje na temat konkursu STAR Awards można znaleźć pod adresem www.tsia.com/awards_and_certifications/star_awards.html.

 

 

Wypowiedzi klientów:

 

Wojciech Ogórek, menadżer Wydziału ds. Eksploatacji Systemów, Departament Eksploatacji Systemów ING Bank Śląski S.A.

 

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą EMC. Inżynierowie oraz serwisanci dobrze znają nasze środowisko i są w stanie błyskawicznie reagować w przypadku zagrożenia awarią, a wszystkie poważniejsze problemy są skutecznie eskalowane do odpowiednich linii wsparcia. Kolejnym obszarem gdzie EMC wyróżnia się na tle konkurencji to proaktywne podejście - otrzymujemy regularne raporty dotyczące zaleceń i rekomendowanych zmian w obrębie naszego środowiska storage (dotyczących np: firmware upgrade, wymiany komponentów, proaktywnych wymian, rekonfiguracji itp.).Wyjątkowe podejście EMC do świadczenia usług serwisowych pozwala nam skoncentrować się na zaspokajaniu potrzeb biznesu, a nie na bieżącej obsłudze infrastruktury”.

 

Tomasz Kosecki, kierownik Działu Informatyki, „WIŚNIOWSKI” Sp. z o.o. S.K.A.

 

„Serwis EMC to godny zaufania partner zapewniający rzetelne i fachowe wsparcie techniczne. Dzięki komunikatom, które są wysyłane z naszych macierzy do serwisu EMC wiemy, że o każdej porze możemy liczyć na ich fachowe wsparcie zapewniające ciągłość działania systemu informatycznego”.

 

Cytat z wypowiedzi członka kierownictwa firmy EMC:

 

Robert Domagała, dyrektor serwisu EMC Polska

 

„Jesteśmy zaszczyceni, że stowarzyszenie TSIA doceniło ciągłą koncentrację działu usług serwisowych EMC na innowacjach i rozwiązaniach zapewniających sukces naszym klientom. Naszą ambicją jest dostarczanie najlepszych usług w branży IT. Chcemy, aby najwyższa jakość usług serwisowych, była naszym wyróżnikiem i jednym z powodów dla których klienci wybierają produkty EMC”.

 

Cytat z wypowiedzi przedstawiciela stowarzyszenia TSIA

 

Tom Rich, wiceprezes stowarzyszenia TSIA ds. programów

 

„Inicjatywa STAR Awards jest organizowana w branży usług technologicznych już od wielu lat. Jej celem jest wyróżnianie przedsiębiorstw, które aktywnie wpływają na podnoszenie standardów na tak ważnym rynku jak rynek IT. Z całą pewnością firma EMC zademonstrowała swoje wyjątkowe zaangażowaniem w takich  obszarach  jak pomoc techniczna oraz usługi zapewniające sukces klientów. Możliwość wyróżnienia jej podczas konferencji TSW Service Transformations sprawiła nam ogromną satysfakcję”.

Nadesłał:

jdunin-keplicz@solskibm.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl