emporia Telecom specjalistą w segmencie Silver Group


2011-03-17
W dniu 16 marca w warszawskim hotelu Marriott odbyła się konferencja pt. „Potencjał Silver Group“. Grzegorz Możdżyński, Dyrektor Generalny emporia Telecom, przedstawił na niej sytuację dojrzałego klienta branży telekomunikacyjnej.
W Polsce jest ponad 5 mln emerytów, którzy mają określone potrzeby konsumenckie i stały dochód na ich realizowanie. Jednak przykładów produktów dedykowanych tyko do tej grupy jest w naszym kraju wciąż niewiele. W ostatnich latach sytuacja zaczęła się zmieniać pod wpływem samych seniorów, którzy coraz częściej są bardzo aktywni i mobilni, przez co wymuszają dostosowywanie ofert do swoich wymagań.   Jednym z produktów, który stał się pożądany w grupie konsumentów określanej mianem Silver jest telefon komórkowy. Pożądany nie tylko przez samych przedstawicieli tej grupy, ale również przez ich najbliższych, którzy chcą mieć kontakt z rodzicami i dziadkami. Niestety seniorzy często muszą mierzyć się ze skomplikowanymi urządzeniami, które nie tylko nie są pomocne, ale wręcz uniemożliwiają kontakt z bliskimi.  Emporia wychodzi naprzeciw potrzebom łatwej komunikacji. Projektując kolejne telefony, pracownicy firmy Emporia pamiętają o swoim głównym celu - ułatwiać użytkownikom kontakty z bliskimi.  Seniorów często określa się mianem cyfrowo-wykluczonych. Staramy się zminimalizować ich wyobcowanie w świecie nowoczesnych technologii. Aby pomóc im odnaleźć się w tych realiach, emporia stosuje proste rozwiązania, np. umieszczając przyciski prowadzące do najważniejszych funkcji telefonu na bokach jego obudowy, co ogromnie ułatwia korzystanie z telefonu bez potrzeby lawirowania w gąszczu opcji oprogramowania – mówił Grzegorz Możdżyński na konferencji.  Emporia na stałe współpracując ze swoją grupą docelową, opracowuje produkty intuicyjne
o maksymalnie uproszczonej funkcjonalności. Proste nie oznacza jednak brzydkie. Produkt dla starszych konsumentów nie musi wyglądać jak artykuł ze sklepu medycznego. Seniorzy oczekują telefonu prostego w obsłudze, ale i o wysokiej jakości wykonania. Dlatego w 2010 roku firma wprowadziła na rynek telefon emporiaELEGANCE, który jest mniejszy niż wcześniejsze modele emporia. Pokrycie obudowy lakierem fortepianowym i dodanie elementu  ze stali nierdzewnej pozwoliło stworzyć telefon o wyjątkowo atrakcyjnym wyglądzie, który od chwili debiutu zyskuje powszechną akceptację, co znajduje potwierdzenie między innymi w formie licznych nagród przyznawanych modelowi emporiaELEGANCE w wielu krajach Europy.
 Posiadanie dobrego produktu to dopiero połowa sukcesu. Trzeba jeszcze zdobyć zaufanie grupy docelowej. – zauważył Grzegorz Możdżyński.  Nie jest to proste między innymi ze względu na brak zaufania seniorów do skomplikowanej technologii. Konieczna jest więc edukacja klientów i konsekwentna komunikacja biorąca pod uwagę potrzeby i styl życia dojrzałych konsumentów.   
Informacje o firmie emporia:Emporia Telecom to założona w 1991 roku prywatna firma, która opracowuje, produkuje i sprzedaje telefony komórkowe dla konsumentów w wieku 60 lat i powyżej. Emporia Telecom jest synonimem prostej komunikacji bez barier. Zamiast natłoku funkcji klienci zyskują łatwiejsze kontakty z bliskimi. Dział badań i rozwoju emporia, zatrudniający jedną trzecią ze 100-osobowego personelu firmy, wykorzystuje technologię do uproszczenia skomplikowanych procesów, aby komunikacja była przystępna dla każdego. Wszystko to wyłącznie po to, by zaspokoić potrzeby pokolenia seniorów. Emporia Telecom, austriacka firma z siedzibą w Linz, to globalny lider rynkowy i technologiczny w segmencie telefonów komórkowych dla starszych osób. Produkty emporia dostępne są już w niemal 30 krajach.
 Kontakt dla mediów Anna Koper
Account Executive
Agencja 21
tel. +48 22 511 13 85
E-mail:           
anna.koper@agencja21.pl
 

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl