2013-07-11
Firma prezentuje nową wersję Epicor iScala, która integruje się z architekturą biznesową Epicor ICE, aby zapewnić klientom większą elastyczność i mobilność
Firma Epicor Software Corporation, światowy lider na rynku oprogramowania biznesowego dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych, usługowych i handlu detalicznego, ogłosiła dziś najnowszą wersję systemu do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP): Epicor® iScala (wersja 3.0). Jest ona zintegrowana z architekturą biznesową Epicor ICE, oferującą technologie nowej generacji oraz aplikacje zwiększające możliwości stosowania rozwiązania w firmach.
„Nowa wersja Epicor iScala oferuje funkcje, które mają na celu zwiększenie wydajności systemu, poprawienie stabilności i zapewnienie długofalowego wsparcia dla najnowszych technologii. Dzięki niej klienci będą mogli osiągać jeszcze większe korzyści biznesowe” – powiedział Robert Sinfield, starszy kierownik ds. marketingu produktów w firmie Epicor.
Rozszerzone użycie Epicor iScala w przedsiębiorstwie zwiększa ROI
Epicor ICE, nowoczesna platforma oprogramowania biznesowego, jest dostępna w rozwiązaniach Epicor ERP, Epicor Prophet 21 i Epicor Eclipse, a teraz również w nowym wydaniu Epicor iScala z obsługą Microsoft® SQL Server 2012. Dzięki niej użytkownicy Epicor iScala zyskują większy stopień mobilności, dostępności i interaktywności w aplikacjach biznesowych. Epicor ICE i Epicor iScala stanowią zaawansowaną, opartą na standardach platformę o niskich kosztach integracji i wysokiej efektywności, która oferuje wysoką wydajność pracy i szybki zwrot z inwestycji (ROI).
Epicor ICE pełni funkcję łącznika i narzędzia do budowania aplikacji, który zapewnia firmom dostęp do najnowszego oprogramowania i rozwiązań, wykorzystując jednocześnie funkcje ERP w rozwiązaniu Epicor iScala. Epicor ICE łączy komponenty, które pozwalają „od ręki” wykorzystać zalety nowej technologii, m.in.:
* Business Activity Queries – narzędzie, które zapewnia łatwy dostęp do tabel danych w Epicor iScala, umożliwiając odwzorowywanie danych na użytek innych aplikacji metodą „przeciągnij i upuść”.
* Dashboards – aplikacja, która pozwala użytkownikom łatwo publikować informacje z Epicor iScala na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony, tablety lub dowolne urządzenia z przeglądarkami internetowymi. Obsługa kontrolowanych aktualizacji umożliwia firmom dalsze rozszerzenie zasięgu Epicor iScala, oferując nowe sposoby wyświetlania i aktualizowania danych ERP, bez względu na to, czy użytkownicy pracują w siedzibie firmy, czy też zdalnie.
* Enterprise Search – oferuje mechanizmy wyszukiwania klasy konsumenckiej i pozwala na łatwe znajdowanie informacji w systemie Epicor iScala.
„Epicor ICE oferuje użytkownikom Epicor iScala nowe możliwości. Pozwala rozszerzyć sposoby pracy z rozwiązaniem i zapewnia dostęp do ważnych innowacji technologicznych, takich jak praca mobilna, SaaS i analiza dużych zbiorów danych” – powiedział Erik Johnson, wiceprezes ds. strategii technicznej w firmie Epicor. „Za pomocą Epicor ICE firmy mogą oferować użytkownikom nowe sposoby pracy z systemem ERP i sprawiać, że dane pochodzące z Epicor iScala będą szerzej dostępne do analizy” – dodał.
Rozszerzone możliwości wspierające branżę usługową i projektową
Najnowsza wersja Epicor iScala oferuje ulepszenia w zakresie świadczenia usług i sprzedaży na rynku wtórnym oraz wynajmu i leasingu sprzętu. Rozwiązania te zaprojektowano po konsultacjach z klientami, dzięki czemu Epicor mógł zapewnić wsparcie dla nieustannie zmieniających się wymagań w branży usługowej i projektowej. Firma rozumie, że jej klienci stale poszukują nowych modeli biznesowych w celu uzyskania długofalowej stabilności i zachowania konkurencyjności. Uwzględnienie ich opinii w procesie rozwoju produktu, pozwoliło twórcom Epicor iScala 3.0 zaoferować udoskonalone funkcje, które spełniają najnowsze wymagania branżowe i jeszcze bardziej zwiększają wartość rozwiązania.
Większa mobilność, skuteczniejsze podejmowanie decyzji i lepsza obsługa klienta
Za sprawą platformy Epicor Mobile, Epicor iScala jeszcze bardziej zbliża przedsiębiorstwa do klientów. Rosnąca popularność urządzeń kieszonkowych i aplikacji mobilnych zapewnia użytkownikom Epicor iScala okazję do wprowadzenia nowych procesów, ułatwienia dostępu do informacji oraz skuteczniejszego wspierania procesów decyzyjnych, w dowolnym miejscu i o każdej porze. Wykorzystanie urządzeń mobilnych oznacza, że technicy serwisowi nie są już przywiązani do biurek – mogą pracować w terenie i zdalnie świadczyć klientom usługi światowej klasy. Epicor iScala w połączeniu z platformą Epicor Mobile umożliwia pracę w trybie online lub offline na szerokiej gamie urządzeń, zapewniając użytkownikom dostęp do kluczowych informacji biznesowych bez względu na lokalizację.
Wsparcie rozwoju klientów na rynkach wschodzących
Rozwiązanie Epicor iScala, zaprojektowane z myślą o firmach prowadzących biznesową działalność międzynarodową, jest obecnie dostępne w 105 krajach, a w nowej wersji oferuje funkcje specyficzne dla kraju (country-specific functionality, CSF) opracowane pod kątem Brazylii. Według niedawnego raportu firmy Gartner, Inc. „W Brazylii łączne wydatki na IT osiągną 124 miliardów (USD) w 2013 r.”, a modernizacja jest jednym z priorytetów brazylijskich liderów IT. Co więcej, w kontekście nakładów na IT, raport wskazuje też, że „ERP, CRM, oprogramowanie specyficzne dla branży, aplikacje biurowe i osobiste oraz oprogramowanie do e-handlu są w czołówce, jeśli chodzi o brazylijskie inwestycje w oprogramowanie w 2013 r.” (źródło: Gartner Research, Inc. „Emerging Market Analysis: Brazil's IT Modernization Brings Opportunities for Providers”, Luis Anavitarte, 23 kwietnia 2013 r.)
„Rosnący popyt na aplikacje korporacyjne na kluczowych rynkach wschodzących, takich jak Brazylia, stwarza nowe perspektywy rozwoju dla systemu Epicor iScala, który wspiera naszych klientów wchodzących na te rynki” – podsumowuje Robert Sinfield.
Obecni użytkownicy Epicor iScala mogą skontaktować się ze swoim opiekunem klienta, aby uzyskać więcej informacji o najnowszym wydaniu. Inni zainteresowani, mogą zadzwonić na numer +1.800.999.6995, aby porozmawiać ze specjalistą od rozwiązań Epicor, albo napisać na adres info@epicor.com.