Epicor z nową strategią sieci partnerskiej w EMEA


2013-02-04
Pozyskanie nowych partnerów ma doprowadzić do zwiększenia zysków wygenerowanych przez kanał partnerski w ciągu najbliższych dwóch lat.


Epicor Software Corporation, wiodący dostawca oprogramowania biznesowego dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych i usługowych, zmodernizował strategię firmy dotyczącą kanału partnerskiego, aby osiągnąć wyższą dynamikę wzrostu w regionie EMEA. Jednym z elementów rozbudowanej strategii będzie rozszerzenie dotychczasowych struktur o nowych partnerów z Polski, jak również Francji, Niemiec, Rosji oraz krajów Beneluksu.

Świadczy o tym choćby umowa partnerska podpisana z Todis Consulting, firmą oferującą szerokie spektrum rozwiązań informatycznych. Współpraca z Epicor obejmuje realizację procesów związanych ze sprzedażą, wdrożeniem i utrzymaniem systemu Epicor ERP (do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa) nowej generacji na terenie Polski. 

„Podpisanie porozumienia z tak doświadczoną firmą w regionie, jaką Todis Consulting, to najlepszy dowód na zaangażowanie Epicor na polskim rynku”. – powiedział Hermann Stehlik, wiceprezes na Europę Środkową, Epicor. „Polskie przedsiębiorstwa skorzystają z połączenia doświadczenia Todis Consulting z wizjonerskimi i inspirującymi rozwiązaniami technologicznymi Epicor”. - dodał.

Polski oddział Epicor jest również wspierany przez swojego wieloletniego partnera, firmę L-Systems, która uzyskała w ostatnim czasie status Złotego Partnera w strukturze kanału partnerskiego Epicor. Przyznany tytuł potwierdza wysokie kwalifikacje i kompetencje firmy w zakresie realizacji zawansowanych projektów informatycznych.

Plany Epicor dotyczące budowania sieci partnerskiej zakładają pozyskanie nowych partnerów wśród firm, które znają już specyfikę rozbudowanych systemów do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP), jak rozwiązania SAP, Oracle, Infor czy Microsoft. Część z nich wykorzystuje starsze wersje systemów ERP. Szukając sposobu na pozyskanie przewagi konkurencyjnej, będą potrzebować rozwiązań adekwatnych do aktualnych wymagań rynku.

„Naszą ofertę kierujemy szczególnie do firm działających w sektorze produkcji i dystrybucji, ale w Epicor posiadamy również odpowiednie rozwiązania dla firm o innym profilu. Nie szukamy zatem partnerów mających doświadczenie jedynie w tych sektorach, lecz również takich, którzy kierują swoje usługi dla innych branż lub segmentów rynku”. – oznajmił James Frampton, wiceprezes ds. kanału partnerskiego Epicor w regionie EMEA. „Nadal pozostajemy wierni strategii rekrutowania ograniczonej liczby partnerów. W przeciwieństwie do niektórych konkurentów nie chcemy tworzyć dużej sieci z resellerami, którzy ze sobą współzawodniczą. Epicor oferuje prawdziwe partnerstwo, często z pewną specjalizacją dotyczącą rynku pionowego albo wybranych obszarów geograficznych”. – powiedział James Frampton, wiceprezes ds. kanału partnerskiego Epicor w regionie EMEA.

W celu wsparcia procesu wdrożenia nowej strategii, Epicor zatrudnił czterech nowych menedżerów odpowiedzialnych za rozwój kanału partnerskiego oraz dyrektora ds. marketingu. Do ich obowiązków należy: pomoc partnerom w zoptymalizowaniu wysiłków związanych z pozyskaniem nowego klienta oraz osiąganiu korzyści z centralnych kampanii marketingowych, jak również zbudowanie wspólnych planów marketingowych, by umożliwić partnerom trwały rozwój biznesowy. 

„Szukamy partnerów, którym zależy na współpracy długofalowej, którzy chcą w znaczny sposób wpłynąć na efektywność biznesową swoich klientów oraz którzy mają zamiar inwestować w innowacyjne rozwiązania”. – dodał Frampton. „By mogli osiągnąć sukces oferujemy im najlepsze na świecie rozwiązanie klasy ERP oraz gwarantujemy wszechstronny i ustandaryzowany program, jak również wsparcie kilku z najbardziej utalentowanych specjalistów związanych z obszarem kanału partnerskiego”.

Nadesłał:

ITBC_Com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl