Equinox Polska zaplanował kampanie dla X-Trade Brokers


Equinox Polska zaplanował kampanie dla X-Trade Brokers
2009-09-04
Dom mediowy Equinox Polska rozpoczął współpracę z nowym klientem X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A. Celem realizowanej kampanii jest zaprezentowanie konkurencyjnej cenowo oferty giełdowej XTB jako uzupełnienia dla rynku walutowego Forex.

X-Trade Brokers w swojej wakacyjnej kampanii w niekonwencjonalny sposób wykorzystał wizerunek sympatycznego zwierzątka - wyraka zdziwionego najlepszą ofertą na rynku.

W obecnej kampanii media plan koncentruje się na telewizyjnych stacjach
informacyjnych i biznesowych, biznesowych serwisach internetowych oraz Radiu PiN.

Rzut oka wyraka na ofertę giełdową X-Trade Brokers można zobaczyć w Internecie http://www.youtube.com/watch?v=h-i2sAA2Y70


Nadesłał:

Kostrzewa PR A.M.

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl