Ergonomia mleka, czyli łowickie w nowym opakowaniu
Z myślą o wygodzie użytkowania i przechowywania oraz w zgodzie z nowym wizerunkiem marki OSM Łowicz wprowadza na rynek innowacyjne kartony mleka. Zastosowane rozwiązania sprawiają, że nowe opakowanie sztandarowego produktu jest najwygodniejszym i najnowocześniejszym na polskim rynku.
Intensywne zmiany wizerunkowe, które marka systematycznie wprowadza dla całej gamy swoich produktów mlecznych towarzyszą modernizacjom w technologii stosowanych opakowań. Na półki sklepowe trafiły nowe kartony jednego z najpowszechniej dostępnych wyrobów mleczarskich na rynku.
Zamknęliśmy nasze dobrze znane klientom mleko łowickie w opakowaniu, które podnosi standard użytkowania i wygodę przechowywania. Rozwiązania technologiczne zastosowane przy produkcji kartonu plasują ten produkt w segmencie premium – ocenia Joanna Kołodyńska, kierownik działu marketingu OSM Łowicz. Mleko ma nowy kształt opakowania – jest wyższe i kwadratowe w podstawie. To sprawia, że produkt jest znacznie bardziej ergonomiczny – wygodniejszy
do trzymania podczas nalewania oraz bardziej ustawny
na półce w domowej lodówce. Górna, skośna część kartonu oraz szeroka nakrętka pozwalają na wygodne nalewanie i eliminują chlapanie.
Szczególną zmianę zastosowano w przypadku dozownika. Mleko łowickie to jedyny produkt na rynku polskim, w którym zastosowano innowacyjne rozwiązanie w postaci szerokiej nakrętki, dzięki której opakowanie jest otwierane i zamykane jednym prostym ruchem, bez potrzeby dodatkowego usuwania zawleczek. O świeżość produktu dba z kolei dwustopniowe zabezpieczenie w postaci automatycznie usuwanej przy odkręcaniu membrany PLH, a także plastikowego pierścienia będącego gwarantem pierwszego otwarcia. Sama nakrętka wyposażona jest w wygodne „skrzydełka” ułatwiające odkręcanie.
Nowe rozwiązania technologiczne i kształt opakowania dopełnia wyróżniający się wygląd zewnętrzny kartonu. W myśl wprowadzanych zmian mleko łowickie doczekało się nowoczesnego layoutu: czytelnego, przejrzystego i wyrazistego. W nawiązaniu
do dawnego opakowania nie zmieniło się liternictwo napisu „łowickie”, zostało dobrze wszystkim znane logo z łowiczanką. W kolorystyce dominuje biel i granat, a całość uzupełnia motyw nawiązujący do tradycyjnego łowickiego pasiaka.
Zanim nowe opakowania trafiły na rynek, przetestowali je respondenci badania jakościowego przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown. Mleko w nowej odsłonie zostało ocenione jako nowoczesne, bardziej ergonomiczne, zdecydowanie bardziej praktyczne, estetyczne, dobrze komunikujące produkt i jego regionalne pochodzenie – podsumowuje Joanna Kołodyńska. Nowe mleko łowickie – we wszystkich wariantach zawartości tłuszczu (0,5%, 2% i 3,2%) jest już szeroko dostępne na półkach sklepowych.
Nadesłał:
PRinspiration
|