Ericsson otworzył Global Service Delivery w Polsce
Ericsson ogłasza wzmocnienie globalnych możliwości w obszarze Managed Services, zaadresowanych głównie do operatorów stacjonarnych. Global Service Delivery Center w Polsce (GSDC) umocni firmę Ericsson jako lidera tym segmencie.
Ericsson Global Service Delivery Center (GSDC) w Polsce operuje w Warszawie i Katowicach. Polski GSDC jest jednym z 23 takich centrów na świecie, które prowadzą szeroką obsługę sieci operatorów stacjonarnych, mobilnych oraz przedsiębiorstw.
Centrum wykorzystuje rozwiązanie firmy Ericsson Managed Service Delivery Platform (MSDP), dzięki któremu możliwe jest zarządzanie sieciami klientów.
GSDC w Polsce specjalizuje się w zarządzaniu sieciami operatorów stacjonarnych. Jest jednym z dziewięciu centrów firmy Ericsson o takiej specjalności na całym świecie. W Polsce obsługuje firmę Netia, a także sieci klientów krajowych i zagranicznych.
115 inżynierów zatrudnionych do pracy w polskim GSDC pracuje według tych samych procesów, narzędzi i metod, którymi posługuje się 8 tysięcy pracujących w innych 23 centrach GSDC na całym świecie. Do końca roku Ericsson planuje zatrudnić w centrum kolejnych 50 pracowników. W ostatnim czasie Ericsson otworzył również centra GSDC w Pakistanie, Rumunii oraz Libanie.
Fredrik Strand, Vice President and General Manager Service Delivery & Operations powiedział: "Ericsson ma bogate, piętnastoletnie doświadczenie w zarządzaniu sieciami operatorów. Operatorom stacjonarnym, wśród których wzrasta zainteresowanie naszymi usługami, możemy zaoferować wiedzę i współpracę. Przykłady takiej współpracy znaleźć można także poza branżą telekomunikacyjną, np. w branży elektrycznej lub transportowej."
Jari Lukkonen, Szef Global Service Delivery Center w Polsce dodaje, że: „Pracownicy GSDC w Polsce to wysoko wykwalifikowani inżynierowie. Celem ich pracy jest zapewnienie wsparcia naszym klientom, bazując na wiedzy wyniesionej z branży telekomunikacyjnej. Polscy inżynierowie dzięki świetnemu wykształceniu, pracowitości oraz kreatywności przeszli krótszy cykl szkoleniowy w Szwecji przygotowujący do pracy w GSDC niż pierwotnie zakładaliśmy."
Ericsson jest wiodącym na świecie dostawcą usług i serwisów dla operatorów telekomunikacyjnych. Będąc liderem rynku technologii komórkowych 2G i 3G, dostarcza usługi komunikacyjne i zarządza sieciami, które służą ponad 195 milionom użytkowników. Portfolio firmy zawiera infrastrukturę sieci stałych i mobilnych, Internet szerokopasmowy oraz rozwiązania multimedialne dla operatorów, firm i deweloperów. Spółka Sony Ericsson zapewnia konsumentom spersonalizowane telefony komórkowe.
Ericsson realizuje wizję „komunikacji dla wszystkich" poprzez innowacje, technologie i zrównoważone rozwiązania biznesowe. Firma jest obecna w 185 krajach, w 2007 roku ponad 70.000 pracowników wygenerowało dochód wysokości 27,9 miliardów USD (189 miliardów SEK). Założona w 1876 roku z siedzibą w Sztokholmie w Szwecji, firma Ericsson jest obecna na giełdach Sztokholmu i NASDAQ.
O ofercie Managed Services firmy Ericsson
Ericsson posiada najbardziej obszerną ofertę w zakresie zarządzania siecią telekomunikacyjna klienta (managed services). Oferta ta obejmuje usługi począwszy od zaprojektowania, budowy, operowania, bieżącego zarządzania siecią klienta, włączając w to usługi dla użytkownika końcowego, systemy wsparcia dla biznesu do zapewniania pokrycia sieci oraz zwiększanie przepustowości sieci na żądanie.
Jako niekwestionowany lider w zarządzaniu sieciami telekomunikacyjnymi klientów Ericsson począwszy od 2002 roku oficjalnie ogłosił ponad 100 kontraktów managed services z operatorami na całym świecie. W ramach zawartych dotychczas kontraktów Ericsson zarządza sieciami, które łącznie obsługują ponad 225 milionów abonentów na całym świecie.
Nadesłał:
ap
|