ERP na iPhone
Możesz kierować swoją firmą za pomocą iPhone'a i iPod Touch. HansaWorld jest dostawcą rozwiązań biznesowych, które współpracują z urządzeniami iPhone oraz iPod Touch. Funkcje oparte na rolach oraz dostęp do raportów.
Szybka i łatwa w użyciu wersja systemu HansaWorld na iPhone i iPod Touch udostępnia wybrane funkcjonalności oprogramowania ERP oraz CRM, oferując role do wystawiania faktur z Punktu Sprzedaży i dostęp do ponad 400-stu standardowych raportów. HansaWorld zamierza dodawać kolejne role takie jak karty pracy czy wydatki pracownicze.
Technologia oparta na w pełni natywnym kliencie, eliminuje konieczność używania Web 2.0. Pełna prędkość użytkowania jest możliwa nawet przy najwolniejszym połączeniu z siecią komórkową, co znacząco ułatwia prowadzenie bzinesu.
Jako, że HansaWorld wykorzystuje wersję Cocoa do rozwoju systemu na produkty firmy Apple, wersja systemu na iPhone oraz iPod Touch ma podobny wygląd jak wersja oprogramowania na platformę Mac OS.
Bezpieczeństwo bez konieczności synchronizacji
Dzięki możliwości pracy w czasie rzeczywistym, nie ma konieczności synchronizacji urządzenia. Oznacza to, że dane nie muszą być przechowywane na samym urządzeniu, a więc nie ma obaw, że mogą się dostać w niepowołane ręce.
Pełna elastyczność
HansaWorld współpracuje ze wszystkimi głównymi platformami: Mac, iPhone, Windows, Linux, Windows CE, Windows Mobile oraz Symbian S60. Można wykorzystywać różne platformy jednocześnie w ramach jednej sieci.
Skalowalność
HansaWorld ma w swojej ofercie oprogramowanie dla niemal wszystkich rodzajów przedsiębiorstw, od uproszczonej księgowości dla małych firm i jednego użytkownika po złożone rozwiązania biznesowe z szeroką gamą roziązań wertykalnych, na których mogą pracować tysiące użytkowników.
Korzyści
• usprawnienie procesów decyzyjnych dzięki szybszemu dostępowi do raportów w czasie rzeczywistym w każdym miejscu, w każdej chwili
• oszczędność czasu dzięki połączeniu użytkowników Punktów Sprzedaży sprzedaży detalicznej z natychmiastowym dostępem do informacji na temat klientów oraz towarów w dowolnym miejscu sklepu
• usprawnienie procesu sprzedaży dzięki umożliwieniu obsługi klienta w dowolnym miejscu sklepu i drukowania faktur/paragonów z drukarek sieciowych
• redukcja kosztów poprzez zmniejszenie liczby nadgodzin i rozmów telefonicznych sprzedawców z personelem innych sklepów na temat np. dostępności towarów
• zwiększona wydajność i produktywność poprzez redukcję czasu przestoju i poprawę satysfakcji klientów oraz personelu
• dostęp do informacji z niemal każdego miejsca na świecie, co oznacza, że to dane udostępnia się dla pracowników, a nie na odwrót.
•
By uzyskać więcej informacji, prosimy skontaktować się z:
Anną Majewską
HansaWorld Poland Sp. z o.o.
anna.ma@hansaworld.com
www.hansaworld.com
Nadesłał:
HansaWorld Poland
|