ESKA TV odlicza do końca reklam


ESKA TV odlicza do końca reklam
2010-07-28
Wraz ze startem letniej ramówki ESKA TV uruchomiła licznik odliczający czas do końca bloku reklamowego. Licznik reklamowy uruchamia się w miejscu, w którym podczas regularnego programu jest logo ESKA TV.

Licznik Reklamowy ESKA TV ma - podobnie jak cała oprawa stacji - atrakcyjną, świeżą formę graficzną. Czas odliczany jest zarówno przez cyfry jak i postępujące, pomarańczowe wypełnienie zegarowego koła.

„Chodziło nam o pokazanie, że reklamy w ESKA TV to zaledwie dwie, trzy minuty po których na antenę wracają ulubione przez widzów hity na czasie, wywiady z artystami czy plotki" - opowiada Igor Nurczyński, szef projektu i dyrektor programowy ESKA TV i dodaje, że to kolejny element programu, o który prosili widzowie. „A dla nas, dla całego teamu ESKA TV, to właśnie widzowie są najważniejsi" - podkreśla Igor Nurczyński.

Dodatkową zaletą licznika reklamowego, którą zachwalają widzowie jest to, że dzięki niemu nikt nie przegapi ulubionej piosenki, czy dalszej części wywiadu, który będzie kontynuowany po bloku reklamowym, bo dokładnie i co najważniejsze czytelnie widać, ile czasu pozostało do końca bloku reklamowego.

Eska TV jest muzyczną stacją telewizyjną, nadającą od ponad dwóch lat. Początkowo stacja dostępna była w In ternecie. W maju 2009 roku zadebiutowała na platformie nowej generacji n. Wtedy także w ramówce stacji pojawiły się popularne obecnie programy (np. różnorodne listy przebojów i autorskie programy prezenterów). Od momentu satelitarnego debiutu ESKA TV dynamicznie rozwija się i zdobywa kolejne rynki. Obecnie dostępna jest także w systemie DVB-H (cyfrowa telewizja mobilna) oraz w ponad 40-stu sieciach kablowych, do których należą m.in. UPC, Vectra, Toya.

Nadesłał:

PR Solution

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl