Eskadra Events i metamorfozy Garniera
We wtorek, 7 lipca 2009 roku, Eskadra Events zorganizowała w warszawskiej Galerii Freta konferencję prasową dla marki Garnier, na której zaprezentowano nową łagodną koloryzację bez amoniaku Color&Shine oraz nowe gamy szamponów i odżywek Fructis.
W spotkaniu wzięli udział styliści Piotr Sałata i Tomasz Burkacki, a gościem specjalnym była pisarka i podróżniczka Beata Pawlikowska.
Konferencję poprowadził Piotr Sałata, który wraz z Tomaszem Burkackim występuje w programie TVN Style „Jak dobrze wyglądać nago". Na evencie Sałata podkreślał, że piękne włosy to zawsze obowiązujący trend.
Główną atrakcją wydarzenia była metamorfoza dokonana przez stylistę fryzur, Tomasza Burkackiego. Na oczach zgromadzonych dziennikarzy dokonał zabiegu koloryzacji, wypróbował nowe produkty pielęgnacyjne oraz wystylizował włosy modelki, wszystko za pomocą nowych produktów Garnier. Tematykę pielęgnacji i stylizacji włosów kontynuowała Beata Pawlikowska, opowiadając o najbardziej oryginalnych zwyczajach z jakimi spotkała się w trakcie swoich wypraw. Podkreśliła również przewagę naturalnych składników w produktach pielęgnacyjnych, opowiadając o działaniu m. in. żurawiny, olejku arganowego oraz bambusa, czyli składników znajdujących się w nowych produktach Garnier.
„Bardzo zależało nam na tym, by nasze spotkanie było przede wszystkim ciekawe i oryginalne, stąd pomysł na przeprowadzenie metamorfozy modelki w obecności zebranych gości. Pomimo bardzo dużej ilości nowych produktów do zaprezentowania, zaproszeni dziennikarze trzymani byli w napięciu dzięki obecności gości specjalnych, świetnie dobranych do tematyki i charakteru Konferencji." - powiedziała Maja Czyż, PR Manager marki Garnier.
Natura i elegancja były głównym motywem dekoracyjnym konferencji. Wystrój oscylował wokół różnorodnej roślinności, a kolorystyka wnętrza nawiązywała do kolorów opakowań nowych produktów - intensywnej zieleni i fuksji. Całość pozwoliła stworzyć wrażenie ekskluzywnej oranżerii.
„Dobry event to taki, który podoba się odbiorcom - wtedy i sam klient i współpracownicy będą zadowoleni. Przy konferencji dla marki Garnier tych odbiorców mieliśmy wyjątkowo wysublimowanych. Dziennikarze lifestylowi przyzwyczajeni są do eventów na najwyższym poziomie. Mam na szczęście wrażenie, że starania Eskadry Events i dbałość o urozmaicenie spotkania sprostały ich oczekiwaniom." - powiedział Wojciech Cłapiński, dyrektor Eskadry Events.
Eskadra Events działa na rynku od 2005 roku, jest członkiem prestiżowego stowarzyszenia Event Marketing Institute i jedną z najbardziej cenionych agencji eventowych w Polsce. Najnowsze wyróżnienia dla firmy to m.in. nagroda w kategorii „Eventy" Gali OOH! Awards oraz tytuł BizTrendy 2008 w konkursie organizowanym przez miesięcznik Business Media (kategoria „Eventy/miejsca"). Eskadra Events działa w strukturach Grupy Komunikacyjnej Eskadra - konsorcjum, które w ostatnim rankingu Media & Marketing Polska uzyskało tytuł „Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku 2008".
Grupę Komunikacyjną Eskadra tworzy obecnie sześć dopełniających się podmiotów: Eskadra Agencja Reklamowa - agencja full service, Eskadra Events - firma eventowa, Eskadra Szkolenia i Seminaria - dywizja szkoleniowa, Opcom Grupa Eskadra - agencja Interaktywna, Eskadra Market Place - dywizja zajmująca się tworzeniem strategii i działań komunikacyjnych dla miast, regionów, instytucji i samorządów, Eskadra Publica - agencja public relations
Nadesłał:
ap
|