Eskadra Events na czas z nowym zegarkiem Kubicy
1 września 2009 r. Eskadra Events zorganizowała na terenie lotniska Bemowo w Warszawie spotkanie promujące nowy zegarek Certina DS Action Limited Edition Robert Kubica.
W spotkaniu wzięli udział sprzedawcy Certiny oraz dziennikarze. Gwiazdą spotkania był ambasador marki Certina, czyli sam Robert Kubica.
Impreza przygotowana przez Eskadrę Events składała się z dwóch części: konferencji prasowej oraz spotkania ze sprzedawcami Certiny. Podczas obu z nich zaprezentowany został nowy, limitowany zegarek Certiny sygnowany nazwiskiem Roberta Kubicy - Certina DS Action Limited Edition Robert Kubica. Po zakończeniu prezentacji prezes Certiny Adrian Bosshard wręczył kierowcy zegarek z numerem 1 z limitowanej serii 4000 sztuk.
Po oficjalnej części, wszyscy zaproszeni mogli zadawać pytania najsłynniejszemu polskiemu kierowcy wyścigowemu. Zarówno dziennikarze jak i sprzedawcy Certiny nie szczędzili Kubicy pytań o jego przyszłość w drużynie BMW Sauber. Kubica chętnie udzielał odpowiedzi.
Zaproszeni goście mieli możliwość wzięcia udziału w wyścigach na specjalnie przygotowanym torze kartingowym. Kierowcy o najlepszych czasach byli nagradzani zegarkami Certina. Na torze kilka okrążeń pokonał również Robert Kubica, za każdym razem ustanawiając znakomite czasy przejazdu.
„Kolejne organizowane przez nas spotkanie z Robertem Kubicą wymagało wyjątkowej oprawy - oprócz zaplecza cateringowego, konferencyjnego i pit-stopu dla gokartów, przygotowaliśmy specjalny program multimedialny, prezentowany na 65-calowych ekranach plazmowych, dokonywaliśmy profesjonalnego pomiaru czasu podczas zawodów gokartów itp. Udało nam się zorganizować imprezę z jeszcze większym rozmachem niż w ubiegłym roku i wierzymy, że to nie koniec naszej przygody z marką Certina i wyścigowymi emocjami" - powiedział Wojciech Cłapiński, dyrektor Eskadry Events.
Eskadra Events była także odpowiedzialna za przygotowanie zaplecza cateringowego i konferencyjnego.
Eskadra Events działa na rynku od 2005 roku, jest członkiem prestiżowego stowarzyszenia Event Marketing Institute i jedną z najbardziej cenionych agencji eventowych w Polsce. Najnowsze wyróżnienia dla firmy to m.in. nagroda w kategorii „Eventy" Gali OOH! Awards oraz tytuł BizTrendy 2008 w konkursie organizowanym przez miesięcznik Business Media (kategoria „Eventy/miejsca"). Eskadra Events działa w strukturach Grupy Komunikacyjnej Eskadra - konsorcjum, które w ostatnim rankingu Media & Marketing Polska uzyskało tytuł „Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku 2008".
Grupę Komunikacyjną Eskadra tworzy obecnie sześć dopełniających się podmiotów: Eskadra Agencja Reklamowa - agencja full service, Eskadra Events - firma eventowa, Eskadra Szkolenia i Seminaria - dywizja szkoleniowa, Opcom Grupa Eskadra - agencja interaktywna, Eskadra Market Place - dywizja zajmująca się tworzeniem strategii i działań komunikacyjnych dla miast, regionów, instytucji i samorządów, Eskadra Publica - agencja public relations.
Nadesłał:
ap
|