Euro RSCG 4D przeprowadzi badania shopper marketingowe


Euro RSCG 4D przeprowadzi badania shopper marketingowe
2009-07-04
Euro RSCG 4D, firma dostarczająca rozwiązań marketing services 360°, przygotowuje się do przeprowadzenia unikalnych na polskim rynku, kompleksowych badań shopper marketingowych.

Autorski projekt, łączący najnowsze i najbardziej efektywne na rynku metody badawcze, ma na celu szczegółowe poznanie i analizę mechanizmów oddziaływujących na konsumenta w procesie zakupowym.

Dokładne zrozumienie i wczucie się w świadomość konsumenta w zakresie poszczególnych elementów ścieżki zakupowej kształtujących decyzje zakupowe pozwoli jeszcze efektywniej odpowiadać na jego potrzeby. Tym samym będziemy w stanie w najwyższym stopniu optymalizować prace dla naszych klientów - powiedział Marcin Koszyk, Account Director, odpowiedzialny za projekt badań w Euro RSCG 4D.

Z ramienia agencji za realizację badania odpowiada Shopper Marketing Department - dział specjalizujący się w projektach z tego obszaru.

Euro RSCG 4D przeprowadzi badanie przy wsparciu ARC Rynek.

Euro RSCG 4D świadczy usługi marketingu zintegrowanego. Realizuje dla swoich klientów kampanie komunikacyjne 360o, event&experimental marketing oraz shopper marketing. Agencja jest wielokrotnym zdobywcą nagród w konkursach branżowych. W 2007 roku magazyn Media&Marketing Polska przyznał Euro RSCG 4D wyróżnienie jednej z trzech najlepszych agencji marketingu zintegrowanego w Polsce. Klientami Euro RSCG 4D są m.in.: Auchan, Danone, Henkel, Nestle, Nivea, Orange, TP SA.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl