Euro RSCG Warsaw autorem najnowszej kampanii dla Peugeot 3008


Euro RSCG Warsaw autorem najnowszej kampanii dla Peugeot 3008
2009-06-11
Ruszyła nowa kampania Peugeot wprowadzająca na rynek nowy crossover Peugeot 3008 z technologią Grip Control.

Model jest kierowany do ludzi dynamicznych, wybierających produkty, dzięki którym mogą się wyróżnić.

Doskonale się wpisuje w wizerunek osoby, która potrzebuje zarówno wyjątkowego samochodu do poruszania się po mieście, jak i idealnego pojazdu na weekendowe wypady.

Obecna kampania ATL-owa nowego crossovera Peugeot 3008 jest adaptacją międzynarodowej kampanii promującej nowatorskie rozwiązania technologiczne zastosowane w modelu. Technologia Grip Control zastosowana z oponami 16" M&S (błoto i śnieg) zwiększa przyczepność pojazdu w każdych warunkach. Kierowca może jednym ruchem wybrać odpowiednie ustawienie (błoto, śnieg lub piach).

Oprócz działań ATL agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała strategię i lokalną kreację działań ambientowych oraz eventowych we współpracy z siecią fitness klubów Gymnasion, w których rozdawane były zaproszenia na Dni Otwarte nowego Peugeot 3008 oraz zostały wyeksponowane kreatywne materiały reklamowe nawiązujące do kampanii prasowej. Dodatkowo do wyselekcjonowanej bazy obecnych klientów Peugeot został wysłany niestandardowy mailing z zaproszeniem na Dni Otwarte.

W trakcie Dni Otwartych (5-7.06) salony Peugeot odwiedzili instruktorzy Gymnasionu, którzy dali specjalne pokazy fitnessu dla klientów.

Podczas „Aktywnego Weekendu" Peugeot 3008 w Gymnasionie (20-21.06) zostaną rozegrane wyścigi na 3008 m na wybranych urządzeniach, a zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody od Peugeot i Gymnasionu.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl