Euro RSCG Warsaw i MPG już drugi raz razem dla Amazonek


Euro RSCG Warsaw i MPG już drugi raz razem dla Amazonek
2009-03-12
"Sprawdzaj, póki jest różnica” – pod takim hasłem Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę dla Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”. To już druga taka kampania zrealizowana we współpracy z domem mediowym MPG Mediaplanning.

Jak nakłonić kobiety do zbadania piersi? Można powiedzieć wprost co im grozi, kiedy tego nie zrobią. Jednak najlepiej zobrazować to tak, by pobudzić do działania, a w tym wypadku do zbadania się. Tak właśnie powstała reklama prasowa, która na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykła reklama ubrań, jednak po wnikliwym jej obejrzeniu, okazuje się, że tak nie jest.

W reklamie widzimy plecy kobiety, a na nich przód delikatnie rozpiętego sweterka, obok widnieje hasło „Sprawdzaj, póki jest różnica".

Koordynacją i przygotowaniem reklamy zajęła się pro bono agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw. Inne firmy, które charytatywnie pomogły w realizacji kampanii, to dom mediowy MPG Mediaplanning, Dream Studios (studio Grupy Euro RSCG Poland), Fundacja Agory.

Federacja Stowarzyszeń "AMAZONKI" to organizacja pozarządowa działająca na rzecz kobiet po leczeniu raka piersi, która skupia 160 Klubów z całej Polski. Federacja tworzy warunki sprzyjające wzajemnemu wsparciu, pomocy i samopomocy, reprezentuje interesy kobiet dotkniętych rakiem piersi.

Zaznajamia społeczeństwo oraz instytucje z problematyką kobiet po leczeniu raka piersi oraz pomaga im w powrocie do normalnego życia. Działa na rzecz wczesnego wykrywania, leczenia oraz rehabilitacji kobiet po mastektomii. Federacja jest członkiem międzynarodowych organizacji "Reach to Recovery" oraz Europejskiej Koalicji Pacjentów z Chorobami Nowotworowymi.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl