Euro RSCG Warsaw twórcą nowej kampanii orzeźwiającej marki Fresz


Euro RSCG Warsaw twórcą nowej kampanii orzeźwiającej marki Fresz
2009-06-22
17 czerwca br. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa dla napojów marki Fresz, która przebiega pod hasłem "Fresz. Zaskakująco orzeźwiający".

15 sekundowy spot w lekkim i młodzieżowym stylu promuje odświeżony wizerunek marki adresowanej do otwartych, młodych duchem osób, ceniących żart i poczucie humoru.



Film w zabawny oraz zaskakujący sposób pokazuje, jak mocno orzeźwiający jest Fresz.

Komunikacja została oparta na najbardziej popularnym i lubianym przez Konsumentów wariancie smakowym: jabłko-mięta, który wraz z dwoma innymi (jabłko-wiśnia, jabłko-brzoskwinia) dołączył w tym sezonie do oferty marki.

Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl