Europlant PhytoPharm z On Board PR dla Fitoterapii


2009-01-27
Europlant Phytopharm - wiodący na polskim rynku producent leków pochodzenia roślinnego - rozpoczyna drugą edycję kampanii „Fitoterapia – uznana gałąź współczesnej medycyny”. Za realizację programu edukacyjnego odpowiedzialna będzie firma On Board PR.

Na zlecenie firmy Europlant Phytopharm zespół konsultantów On Board PR rozpoczyna realizację II edycji ogólnopolskiej kampanii popularyzującej stosowanie leków pochodzenia roślinnego. Umowa z On Board PR dotycząca realizacji programu została podpisana do końca grudnia 2009 r. Kampania będzie realizowana przez zespół Ewy Marczyk-Chłopeckiej w dziale Healthcare firmy On Board PR.

„Celem prowadzonych działań PR będzie budowanie i ugruntowanie wśród Polaków wiedzy na temat fitoterapii jako uznanej gałęzi współczesnej medycyny. Chcemy  popularyzować  leki roślinne jako terapię o wysokiej skuteczności, jednocześnie bezpiecznej w stosowaniu. Pomimo lawinowo rosnącego zainteresowania preparatami ziołowymi, nadal są one kojarzone z medycyną ludową. Tymczasem,  działanie i skuteczność  leków roślinnych jest szeroko udokumentowana naukowo. Zwłaszcza, obecny  proces harmonizacji  narzucił restrykcyjne wymagania co do udokumentowanej  jakości, bezpieczeństwa i skuteczności leków roślinnych.” – komentuje Jarek Szczepański, Międzynarodowy Dyrektor Marketingu i Sprzedaży firmy Europlant PhytoPharm.

Europlant PhytoPharm Sp. z o.o. (www.europlant.com.pl) - jest jednym z liderów polskiego rynku OTC w kategorii leków ziołowych. W portfelu firmy znajduje się wiele znanych i cenionych preparatów o wiodącej pozycji w poszczególnych segmentach terapeutycznych, min.: Bioaron C, Isla, Dentosept, Biostymina, Phytopharm – zioła apteczne, Phytopharm – leki ziołowe, Megafyt Biotherapy - linia suplementów diety. Europlant posiada także silną pozycję w innych krajach regionu m.in. w Rosji i Czechach. Spółka należy do niemieckiego holdingu Natur Network, jednego z liderów w przemyśle surowców zielarskich na świecie. Holding operujący w 55 krajach świata skupia przedsiębiorstwa branży zielarskiej  – m.in. Martin Bauer (surowce zielarskie, herbaty),  Plantextrakt (ekstrakty smakowe dla przemysłu spożywczego),  Finzelberg (surowce dla przemysłu farmaceutycznego),  laboratorium badawcze PhytoLab (badania i rozwój). Filozofią działania firmy jest tworzenie preparatów, które łączą w sobie tradycję fitoterapii i najnowsze badania naukowe.

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl