Ewa - Wirtualny Doradca Wydawnictwa IPM


2009-01-20
Wrocławskie Wydawnictwo IPM uruchomiło na swoich vortalach Wirtualnego Doradcę. Ewa informuje o ofercie i pomaga nawigować po witrynach prowadzonych przez IPM. Wirtualna postać została zrealizowana przez spółkę Stanusch Technologies.

Głównym zadaniem chatterbota, działającego na witrynach Wydawnictwa IPM  (wydawcy m.in. takich magazynów jak: Flota, Auto Firmowe, AutoVIP czy Outsourcing Magazine) jest przekazywanie podstawowych informacji na temat firmy i jej produktów oraz informacji z zakresu prowadzenia samochodu, leasingu, polityki samochodowej, a także o modelach samochodów. Ponadto Ewa współpracuje z pierwszą polską semantyczną  wyszukiwarką internetową, która przeszukuje zasoby vortali wydawnictwa, dzięki czemu Wirtualny Doradca będzie swoistym nawigatorem po stronach internetowych IPM.

Zatrudniając Wirtualnego Doradcę na naszych serwisach internetowych chcieliśmy podążyć za stosunkowo nowym trendem, który pewnie wkrótce zrewolucjonizuje Internet. Coraz silniejsza konkurencja na rynku mediów w istotny sposób wpływa na kształt, funkcje i sposób przekazu informacji. W związku z tym, utrzymanie pozycji rynkowej staje się coraz trudniejsze i wymaga coraz większych nakładów. Wdrożenie Ewy na stronach Wydawnictwa IPM wyróżni go na rynku mediów internetowych i uatrakcyjni jego ofertę - powiedział Dorota Murzyńska, członek zarządu IPM

Ewa ma zwiększyć efektywność wyszukiwana informacji na serwisach wydawnictwa. Użytkownicy nie muszą już przeszukiwać wszystkich vortali w celu znalezienia potrzebnych im informacji. Wystarczy, że zapytają Ewę, a ona wyjaśni szczegóły oferty i szybko odpowie na pytania. Ewa stanowi idealne uzupełnienie tradycyjnych kanałów komunikacyjnych, a jednocześnie może być interaktywnym uczestnikiem dialogu z odbiorcami informacji – powiedział Maciej Stanusch, prezes zarządu Stanusch Technologies.

Wirtualny Doradca (chatterbot) to program komputerowy, wykorzystujący metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiający rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Chatterbota umieszcza się na serwisach WWW. Jego zadaniem jest udzielanie informacji klientom nt. oferowanych produktów i usług, specyfiki działalności przedsiębiorstwa, czy też np. warunków handlowych. Zrealizowany przez Stanusch Technologies chatterbot wyposażony jest również w syntezę mowy oraz nowatorską technikę animacji ruchów twarzy, dostosowaną do dźwięku wypowiedzi. Dodatkową cechą wyróżniającą produkt jest możliwość korzystania z zaawansowanej semantycznej wyszukiwarki internetowej (WEB 3.0).

Pytania dotyczące Wydawnictwa IPM Sp. z o.o. można zadawać wirtualnej Ewie pod adresami: www.flota.com.pl; www.outsourcing.com.pl oraz www.autofirmowe.pl, a w najbliższej przyszłości na stronie programu na rzecz bezpieczeństwa kierowców www.defensywnikierowcy.pl.

Nadesłał:

Front PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl