Faktoria Win z winną marką własną. GRAPE talk już w sprzedaży


Faktoria Win z winną marką własną. GRAPE talk już w sprzedaży
2025-06-11
Faktoria Win (Grupa Eurocash) prezentuje nową markę własną w swoim portfolio. Lekka i odważna identyfikacja wizualna przyciąga wzrok i łamie schematy, a oferta wychodzi naprzeciw różnym stylom i okazjom. Nowość jest już dostępna we wszystkich kanałach dystrybucji Grupy Eurocash.

Faktoria Win stworzyła nową markę własną z myślą o wzmocnieniu kategorii win we współpracujących z Grupą sklepach, które chcą uatrakcyjnić ofertę dla młodszych konsumentów – śledzących trendy, ceniących autentyczność i luz. To właśnie z myślą o nich została stworzona marka GRAPE talk, pod którą Faktoria Win wprowadziła na rynek aż pięć produktów zróżnicowanych pod względem stylu i pochodzenia:

 

  • GRAPE talk Bomdia Amigos Vinho Verde to białe, półwytrawne wino prosto z Portugalii – lekko musujące, delikatne i orzeźwiające, z nutami limonki, moreli i jabłka;
  • GRAPE talk Ciao Bella Prosecco – białe, delikatnie musujące prosecco z Włoch, pachnące zielonym jabłkiem z kwiatami i wyczuwalnie miodowymi nutami;
  • GRAPE talk Tutto Bene Primitivo – wino czerwone półwytrawne z Włoch o intensywnym aromacie malin, dżemu jagodowego oraz słodkich przypraw;
  • GRAPE talk Hola Seniorita Chardonnay – półwytrawne białe wino z Chile pachnące soczystym ananasem, melonem, nutami cytrusów i subtelną wanilią;
  • GRAPE talk Alles Gute Riesling – eleganckie półsłodkie białe wino z Niemiec, łączące słodycz gruszki i brzoskwini z orzeźwiającą kwasowością.

 

Produkty marki GRAPE talk trafią do sklepów z regałem Faktorii Win. Można je też kupić niezależnie w kanałach Eurocash: zarówno w halach cash & carry należących do Grupy, jak i za pośrednictwem eurocash.pl.

Przygotowaliśmy dla detalistów atrakcyjne, przyciągające uwagę wino, które wyróżnia się na tle konkurencji i buduje nową kategorię wina codziennego, nieformalnego, na luzie. Uzupełniając swój asortyment o GRAPE talk, detalista może wzmocnić nie tylko ofertę win czy ogólnie alkoholi, ale też atrakcyjność sklepu w grupie młodych dorosłych. Ważnym atutem naszej marki własnej jest też cena: zachęcająca i dla konsumenta, i dla detalisty z uwagi na dobrą marżę. Z okazji premiery naszej pierwszej marki własnej przygotowaliśmy też dla partnerów oferty specjalne – np. obecnie w eurocash.pl wina GRAPE talk są dostępne w promocji 5+1 – wyjaśnia Błażej Białczyk, Dyrektor Generalny Faktorii Win.

 

 


Faktoria Win to
rozwijany przez Grupę Eurocash koncept store-in-store, który od 12 lat zwiększa dostęp do kategorii win i wiedzy o niej. Regał z wyselekcjonowanymi przez specjalistów winami, obecny w tysiącach sklepów na terenie całego kraju, skutecznie zwiększa sprzedaż wina na rynku lokalnym. Detaliści mają zapewnione fachowe doradztwo, wsparcie marketingowe i szeroki, liczący prawie 180 indeksów asortyment uwzględniający aktualne trendy i sezonowość. Faktoria Win dociera też do hoteli i restauracji ze specjalną ofertą à la carte opartą na wine pairingu.

Grupa Eurocash jest największym polskim hurtowym dystrybutorem produktów FMCG, organizatorem znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich - takich jak ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Gama, Duży Ben, Lewiatan czy Euro Sklep; partnerem logistycznym i technologicznym sklepów lokalnych, a także właścicielem marketu e-grocery nr 1 w Polsce: Frisco.pl. Klientami Eurocash są przede wszystkim lokalni przedsiębiorcy, którym Grupa oferuje z jednej strony efektywne modele biznesowe, a z drugiej skalę zakupową, logistykę, wsparcie marketingowe, dostęp do wiedzy oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne wspierające prowadzenie i rozwój sklepu. Z liczbą ponad 19 tys. zatrudnianych pracowników i 90 tys. klientów, Eurocash od lat zajmuje miejsce w czołówce największych polskich firm, kompleksowo kształtując rynek polskiego handlu i wyznaczając kierunki rozwoju branży. Dąży do tego, by wyznaczać trendy także w zakresie odpowiedzialności. Do 2030 r. Grupa zamierza zmniejszyć swoją emisję CO2 o 42 proc. w ramach strategii dekarbonizacji, jaką przyjęła w 2022 r. – w zgodzie z celami Porozumienia Paryskiego, w ramach ścieżki określonej przez Science Based Targets Initiative* (SBTi).

 

Nadesłał:

Biuro prasowe PR Hub

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl