Fani marki Lipton Ice Tea uwalniają pozytywną energię w centrum Warszawy


Fani marki Lipton Ice Tea uwalniają pozytywną  energię w centrum Warszawy
2011-09-23
Marka Lipton Ice Tea, należąca do koncernu PepsiCo, zakończyła akcję o nazwie „Zaklinacze Mango” – aplikację taneczną, która w lipcu tego roku dostępna była na profilu marki na portalu Facebook.com.
Finałem działań jest niestandardowa nagroda dla najlepszych wirtualnych tancerzy – zdjęcia zwycięzców znalazły się bowiem na siatce outdoorowej umieszczonej w centrum Warszawy. Nagrodę można oglądać do końca września.


Akcja „Zaklinacze Mango” towarzyszyła wprowadzeniu na rynek nowego wariantu smakowego herbaty mrożonej Lipton Ice Tea Green Mango. Zadaniem użytkowników aplikacji było zapraszanie znajomych do grup tancerzy – „Zaklinaczy Mango” – i, przez cały okres trwania konkursu, codzienne wykonywanie wirtualnego, radosnego układu tanecznego. Członkowie zwycięskiego zespołu „Zaklinaczy Mango” o nazwie ZIOMANA w nagrodę za najlepszy wynik znaleźli się na siatce outdoorowej umieszczonej na ul. Chmielnej 10 w Warszawie oraz otrzymali specjalnie zaprojektowane na tę okazję koszulki Lipton Ice Tea Green Mango.

Niestandardowa akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem fanów marki Lipton Ice Tea i została przez nich pozytywnie przyjęta – świadczą o tym blisko cztery tysiące aktywnych użytkowników aplikacji. „Zaklinacze Mango” wpisują się w filozofię marki wyrażaną w haśle „Drink Positive”, która przez taniec komunikuje pozytywny, pełen energii i radości świat Lipton Ice Tea. 

Aplikację przygotowała agencja interaktywna DigitalOne, która od 2010 roku odpowiada za komunikację marki Lipton Ice Tea w internecie.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl