Fashion House Outlet Centre
Zakończył się trzeci, ostatni etap rozbudowy Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu. Kompleks jest obecnie drugim, po Fashion House Warszawa, największym centrum outletowym w Polsce. Całkowita wartość budowy sosnowieckiego outletu wyniosła 35 mln euro.
Do końca tego roku liczba oferowanych w nim marek w cenach niższych o 30-70 procent przekroczy pół tysiąca, a w nowo utworzonych sklepach zatrudnienie może znaleźć nawet 150 osób.
W trzecim, ostatnim etapie rozbudowy Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu powiększył się o ponad 5,5 tys. metrów kw. Całkowita powierzchnia handlowa w sosnowieckim outlecie wynosi blisko 23 tys. metrów kw., co czyni je drugim największym, po Fashion House Piaseczno, centrum outletowym w Polsce.
Liczba zatrudnionych w Fashion House Sosnowiec stale rośnie. W 2008 roku, po zakończeniu budowy i otwarciu tzw. drugiej fazy inwestycji, przybyło około 170 pracowników personelu sklepów. Kolejna rozbudowa oznacza kolejne miejsca pracy. Docelowo zatrudnienie w outlecie znajdzie ponad pół tysiąca osób.
Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu to największe miejsce na południu Polski, które proponuje wysokiej jakości markowy towar stanowiący nadwyżki produkcyjne, końcówki serii i kolekcje z poprzednich lat w cenach niższych o 30-70 procent w porównaniu z cenami w tradycyjnych salonach tych samych firm.
- Zakończenie rozbudowy sosnowieckiego centrum to dowód na to, że wbrew ogólnemu spowolnieniu gospodarczemu, wciąż się rozwijamy i poszerzamy ofertę. Fashion House rozwija się nie tylko na Śląsku. W chwili obecnej trwa rozbudowa gdańskiego outletu - w listopadzie br. powiększy się on o prawie 10 tys. metrów kw. Powód do dumy przynosi nam również Fashion House w Piasecznie, który otrzymał tytuł najlepszego centrum outletowego roku 2008. Wierzymy, że centra outletowe to najlepsza recepta na trudną sytuację ekonomiczną i właśnie dzięki temu kryzys nas ominie - mówi Mirosław Januszko, Wice Prezes AIB PPM Sp. z o.o., właściciela centrów Fashion House w Polsce.
Obiekt w Sosnowcu jest jednym z trzech centrów outletowych należących do sieci Fashion House w Polsce, których właścicielem jest firma AIB - polski przedstawiciel Funduszu Polonia Property Fund II Limited.
Wszystkie centra Fashion House oprócz atrakcyjnej oferty, wyróżnia wyjątkowa architektura, której charakter przewodni, dopasowany jest do regionu Polski, w którym funkcjonuje. Centrum w Sosnowcu przypomina wiktoriańską uliczkę, outlet w Piasecznie wyglądem nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta, natomiast Fashion House w Gdańsku stylizowany jest na wioskę rybacką i posiada własną, 25-metrową latarnię morską.
W wyniku powiększenia w sosnowieckim centrum, otwartych zostało już siedem nowych sklepów. Wśród nich znajduje się sklep z elegancką i wygodną odzieżą męską marki Lord oraz salon z ekskluzywnymi męskimi koszulami firmy Willsoor. Ofertę centrum poszerzył również kolejny sklep z odzieżą damską (marka Snazee) oraz nowy salon o nazwie 6-ty Zmysł, oferujący bogaty wybór bielizny dla kobiet. W Fashion House Sosnowiec otwarto również sklep z galanterią skórzaną marki VIP Collection i eleganckim obuwiem firmy Nord oraz salon z tekstyliami domowymi marki Mituu.
Docelowo liczba sklepów w Fashion House Sosnowiec przekroczy 100.
Informacje o Fashion House Outlet Centre:
The Outlet Centre - to sklepy fabryczne, w których sprzedawane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości.
W Fashion House Outlet Centre towary markowe takie jak odzież, obuwie, artykuły gospodarstwa domowego czy różnego rodzaju akcesoria, sprzedawane są przez cały rok w cenach niższych od 30% do 70% w stosunku do cen w zwykłych sklepach.
Produkty oferowane w Fashion House Outlet Centre są końcówkami serii lub kolekcji, kolekcjamiz poprzednich sezonów oraz nadwyżkami produkcyjnymi.
Nadesłał:
ap
|