Finał świątecznego konkursu Portu Łódź - rodzina Angiel na billboardach


Finał świątecznego konkursu Portu Łódź - rodzina Angiel na billboardach
2013-12-12
Nie ma bardziej rodzinnego czasu niż Wigilia i Boże Narodzenie. Dlatego Port Łódź zdecydował, że do świątecznych zakupów w centrum będzie zachęcać realna, łódzka rodzina. Internetowy konkurs wygrała rodzina Angiel i to ona uśmiecha się do łodzian z billboardów już od początku grudnia.

Święta już tuż, tuż, więc warto rozejrzeć się za prezentami dla naszych najbliższych. Port Łódź podpowiada, co wybrać, by sprawić radość rodzinie i znajomym, a przy tym nie nadwyrężyć, i tak mocno już obciążonego przed świętami, portfela. Robi to z pomocą rodziny Angiel, którzy zwyciężyli w internetowym konkursie na Rodzinę Portu Łódź.

 

- Dbamy o naszych klientów, o ich potrzeby i chcemy, aby w naszym centrum czuli się jak najlepiej. Dlatego zdecydowaliśmy się, aby w kampanii był wykorzystany wizerunek realnej rodziny, która zna i lubi Port, dokonuje w nim zakupów i jest to po prostu jej centrum handlowe -  mówi Emilia Lange – Cichocka, menedżer działu marketingu Portu Łódź. Mamy nadzieję, że wśród naszych świątecznych inspiracji, każda rodzina znajdzie coś dla siebie – dodaje Emilia Lange – Cichocka.

 

Rodzina Angiel od 1 grudnia pojawiła się na billboardach  w całej Łodzi promując kampanię świąteczną centrum „Niższe ceny pod choinkę”.

Nadesłał:

Maria Szwed

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl