Finałowy koncert dobroczynnego projektu gwiazd Pomaganie jest trendy
Gwiazdy światowego formatu, m.in. Sting i Snoop Doog zaangażowały się w projekt charytatywny, którego pomysłodawcą jest polski raper Krzysztof „Gorzki” Gorzkiewicz.
Sierpniowy koncert na warszawskim Ursynowie ma stanowić ukoronowanie działań realizowanych w ramach czwartej odsłony akcji Pomaganie jest trendy. Projekt, którego organizatorem jest Krzysztof ''Gorzki'' Gorzkiewicz składa się wielu różnorodnych przedsięwzięć z udziałem polskich i zagraniczni artystów. Ich wspólnym mianownikiem jest wsparcie podopiecznych Fundacji ”Nowa Nadzieja”opiekującej się m.in. najmłodszymi zmagającymi się z autyzmem.
Dotychczasowe działania w ramach czwartej odsłony akcji Pomaganie jest trendy:
Przedszkole dla małych autystyków. 23 maja, podczas I Dnia Autyzmu na Ursynowie, otwarta została warszawska filia fundacji „Nowa Nadzieja” oraz przedszkole dla dzieci autystycznych ''Aniołowo'' działające pod dyrekcją Alicji Węgorzewskiej. Podczas wydarzenia odbyła się także charytatywna licytacja przedmiotów przekazanych przez gwiazdy.
Magazyn Nowa Nadzieja o autyzmie. Nowa Nadzieja to nie tylko nazwa kaliskiej fundacji, ale i tytuł bezpłatnego magazynu przedstawiającego m.in. najważniejsze zagadnienia dotyczące autyzmu, jak również wypowiedzi specjalistów oraz wywiady z gwiazdami zaangażowanymi w projekt Pomaganie jest trendy. Pierwszy numer bezpłatnego magazynu ukazał się w maju.
Tomik przygotowany specjalnie na potrzeby akcji. ''Anielskie Bajki'' to tomik bajek napisanych przez Krzysztofa Gorzkiewicza specjalnie na potrzeby akcji. Z historiami opowiadanymi przez polskich artystów można zapoznać się za pośrednictwem portalu YouTube. Oglądając krótkie filmiki wspieramy akcję (pieniądze za wyświetlone reklamy trafią do fundacji). Filmiki są dostępne pod adresami: https://www.youtube.com/watch?v=F-NFxM8XYVo oraz https://www.youtube.com/watch?v=V8I0isWBmYo. Bajki można kupić w serwisie ebay.pl.
HIT Rappers - piosenka z udziałem zagranicznych gwiazd. HIT to skrót od anglojęzycznej nazwy akcji - Helping is trendy. W nagraniu gościnnie pojawili się m.in. Snoop Dogg, Kokane, Rakaa (Dilated Peoples), Medusa, Prodigal Sunn, Curtis Young (syn Dr.Dre), PMD, czy legendarny Kurtis Blow. Wokalizy wykonała Alicja Węgorzewska, muzykę napisali Marcin Nierubiec i Rob Gitarnik.
Płyta Inter Arma Caritas. W nowym krążku Gorzkiego udział wzięły aż trzydzieści cztery polskie gwiazdy i piętnaście gwiazd amerykańskich. W powstanie płyty zaangażowali się: Krzysztof Cugowski, Alicja Węgorzewska, Bohdan Łazuka, Jerzy Połomski, Andrzej Dąbrowski, Stanisław Soyka, Michał Wiśniewski, Asia Ash, Michał Rudaś, czy Radek Liszewski z zespołu Weekend.
W albumie usłyszymy również gwiazdy zza oceanu, takie jak; Snoop Dogg, D12, Jurassic 5, Truth Hurts, Mr.Complex, Kokane, Medusa, Kurtis Blow, Prodigal Sunn, czy Dilated Peoples.
W nagraniach wzięli udział także Mopreme Shakur (brat nieżyjącej już ikony hip hopu - 2 Paca) i Curtis Young. Płytę można kupić w sklepie internetowym www.sklep.nowanadzieja.com.pl.
30 sierpnia – finałowy koncert akcji na Ursynowie
Koncert organizują twórcy projektu Pomaganie jest trendy przy współpracy z burmistrzem Ursynowa - Piotrem Guziałą, Alicją Węgorzewską i fundacją ''Nowa Nadzieja''.
Swój udział w wydarzeniu zapowiedzieli m.in.: Mika Urbaniak, Alicja Węgorzewska, Asia Ash, Gosia Kosik, Kasia Grabowska, Patty, Basia Kurdej-Szatan, Mateusz Mijał, Bohdan Łazuka, Jerzy Połomski, Michał Rudaś, Rafał Szatan, Michał Milowicz, Michał Wiśniewski, Andrzej Dąbrowski, Sławek Uniatowski, a także zespoły: Piersi, Elektryczne Gitary i Łzy.
Gwiazdą wieczoru będzie zagraniczna gwiazda, jej nazwisko jest jeszcze owiane tajemnicą.
Natomiast już teraz wiadomo, że zagraniczne osobowości wielkiego formatu, m.in. Julio Iglesias, Sting oraz Chris Brown zaangażowały się w akcję na rzecz kaliskiej fundacji poprzez przekazanie cennych przedmiotów opatrzonych ich autografem. Dary ofiarowali także Justyna Steczkowska, Krystyna Janda, Anna Werblińska i Rafał Olbiński. Pieniądze uzyskane z licytacji wszystkich przedmiotów pomogą sfinansować terapię dzieci autystycznych.
1 z 88 dzieci jest dotknięte autyzmem
Fundacja Na Rzecz Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym ”Nowa Nadzieja” z Kalisza (numer KRS: 0000321541) opiekuje się ponad 250 dziećmi autystycznymi. Od dawna funkcjonuje tam ośrodek terapii autyzmu, który zapewnia bezpłatną terapię psychologiczną, logopedyczną, hipoterapię oraz dogoterapię. Fundacja jest jedynym z nielicznych ośrodków w Europie, w którym dzieci otrzymują kompleksową pomoc również w zakresie medycznym we współpracy z ośrodkiem leczenia autyzmu w amerykańskim Portland.
Pomaganie jest trendy - www.pomaganiejesttrendy.org.pl.
To już czwarta edycja akcji, której pomysłodawcą i organizatorem jest Krzysztof ''Gorzki'' Gorzkiewicz. Celem projektu z licznym udziałem artystów, dziennikarzy i sportowców jest wsparcie potrzebujących. Najnowsza odsłona przedsięwzięcia przypomina o potrzebach osób dotkniętych autyzmem, a uzyskanie z niej dochody zasilą konto fundacji ''Nowa Nadzieja''. Już po raz drugi w projekt zaangażowali się organizatorzy Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego ''Doceń polskie''.
Piosenka i teledysk promujące czwartą edycję akcji są dostępne pod adresem https://www.youtube.com/watch?v=Zq4-acCjxOQ.
* * *
Ogólnopolski Program Promocyjny "Doceń polskie"
www.docenpolskie.pl
www.blog.docenpolskie.pl
Celem programu "Doceń polskie" jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu "Doceń polskie" zajmuje się piątka specjalistów zawodowo związana z żywnością i technologią żywienia, która tworzy Lożę Ekspertów. Zasiada w niej m.in. reprezentant Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a także członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni.
Twórca programu "Doceń polskie" jest także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) – innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych. Celem projektu jest propagowanie wspólnego gotowania wśród pasjonatów kuchni, którzy swoją wiedzą i przepisami dzielą się w Internecie. Dzięki ogólnopolskiemu konkursowi, warsztatom i pokazom kulinarnym, blogerzy mają okazję do spotkań, poznawania nowych miejsc i produktów, wymiany doświadczeń, nauki oraz dobrej zabawy.
* * *
KONTAKT:
Ogólnopolski Program Promocyjny "Doceń polskie"
www.docenpolskie.pl
Anna Koza
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70
Nadesłał:
Adventure Media
|