Finanse na prostych zasadach - nowa odsłona kampanii Getin Banku
Getin Bank ruszył z nową edycją kampanii pod hasłem przewodnim „Finanse na prostych zasadach”, w ramach której prezentuje konto oszczędnościowe. W spotach reklamowych ponownie pojawił się Tomek, „człowiek z zasadami”, będący bohaterem także poprzedniej kampanii, promującej Konto Proste Zasady.
Getin Bank kontynuuje komunikację w oparciu o ideę prostych zasad. Główną postacią nowej kampanii jest znany z poprzednich spotów „człowiek z zasadami”, sympatyczny i zaradny Klient Getin Banku, który wyznaje zasadę, że najlepiej oszczędza się systematycznie. Dzięki regularnemu odkładaniu części swojej pensji na koncie oszczędnościowym w Getin Banku, udało mu się już oszczędzić większą sumę.
W nowej kampanii ponownie postawiliśmy na komunikację prostych zasad i zrozumiałych produktów. Chcemy zachęcić naszych Klientów do systematycznego oszczędzania i przekonać ich, że ma to sens, nawet w przypadku odkładania co miesiąc niewielkich kwot. Zgromadzone w ten sposób środki mogą zostać oczywiście wykorzystane na dowolny cel. Mogą także stanowić dla Klienta tzw. poduszkę finansową na wypadek nieprzewidzianych wydatków – mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.
Kampania obejmuje telewizję, internet, kino. Spoty telewizyjne w wersjach 30” i 15” będą emitowane do 18 lutego w większości stacji TV oraz w internecie na YouTube i serwisach VOD. Pojawią się również reklamy na najbardziej znanych polskich portalach, m.in. Onet i WP. Precyzyjne targetowanie na podstawie profili demograficznych oraz zachowań użytkowników zapewni dotarcie do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą. Konto oszczędnościowe będzie promowane także przy wykorzystaniu reklam w wyszukiwarkach oraz na stronach partnerów. Dodatkowo w placówkach Getin Banku pojawią się ulotki oraz reklamy na witrynach. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.
Nadesłał:
GetinBank
|
Wasze komentarze (1):
-
~opiekunnestbank, 2018-01-30 16:53:10
Szanowni Państwo, Nest Bank ma dla swoich Klientów kilka możliwości oszczędzania. Jedną z nich jest konto oszczędnościowe Nest Oszczędności, które pozwoli zabezpieczyć przyszłość rodziny poprzez bezpieczne pomnożenie kapitału. Każdy nowy Klient może liczyć na oprocentowanie 2,25% w skali roku do 50 tys. złotych (powyżej tej kwoty oprocentowanie wynosi 2,0% w skali roku). W naszej ofercie jest także konto Nest Rodzinne Oszczędności, które nie wiąże się z ryzykiem inwestycyjnym i kosztami administracyjnymi (w tym z opłatami za wcześniejsze zakończenie oszczędzania). Składa się ono ze zwykłego konta Nest Oszczędności oraz Premii za długość okresu oszczędzania i liczbę posiadanych dzieci. Oferujemy także szeroką gamę lokat bankowych dla Klientów Nest Banku oraz dla osób, które nie mają u nas konta bankowego. Więcej na stronie banku nestbank.pl/indywidualny/oszczednosci.html
Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Opiekun Klienta Nest Bank
nestbank.pl