Finezyjny finał akcji Data Solutions dla Primy


Finezyjny finał akcji Data Solutions dla Primy
2008-01-11
O około 70% wzrosła sprzedaż kawy Prima Finezja podczas trwania programu motywacyjnego pod hasłem „Rozmowy z Finezją” w sklepach objętych akcją.W projekcie firmy Prima – Sara Lee Coffee & Tea zakończonym w grudniu 2007 roku...

..udział wzięło około 1 500 punktów sprzedaży. Za przygotowanie strategiczne, kreację oraz obsługę Programu odpowiadała agencja marketingu relacji \\DATA SOLUTIONS.

Głównym celem Programu „Rozmowy z Finezją” skierowanego do punktów sprzedaży detalicznej było wsparcie relaunch’u produktu Prima Finezja, a także budowa pozytywnych relacji pomiędzy producentem, a pracownikami sklepów. Projekt miał także za zadanie wspomóc relaunch marki Finezja oraz zagwarantować spełnienie oczekiwanych standardów ekspozycji.

W sklepach biorących udział w Programie wolumen sprzedaży nowych opakowań kawy Prima Finezja w stosunku do sprzedaży standardowej wzrósł o 69%. Wzrost liczby face’ów na sklepowych półkach zanotowało 85% sklepów biorących udział w akcji, a 25% zbudowało także ekspozycję dodatkową promowanego produktu.

Weryfikacja powyższych celów została przeprowadzona w oparciu o dedykowaną platformę ekstranetową DAD – Direct Access to Database, umożliwiającą monitorowanie akcji w czasie rzeczywistym oraz pełne raportowanie jej wyników.

Nadesłał:

czarni14

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl