Firma farmaceutyczna Lonza wykorzystuje rozwiązania Polycom do współpracy między 11 tysiącami pracow
Polycom, globalny lider w dziedzinie standardowej komunikacji i współpracy zunifikowanej (UC&C), poinformował dziś, że Lonza, jeden z potentatów branży farmaceutycznej, medycznej i biotechnologicznej, wykorzystuje rozwiązaniami do współpracy wideo firmy Polycom.
Wdrożone przez partnera Polycom, firmę Orange Business Services, rozwiązania zapewniają kompleksowe środowisko komunikacji i współpracy zunifikowanej ponad 11 tysiącom pracowników w 90 lokalizacjach na całym świecie. Personel firmy Lonza, który pracuje w wielu placówkach i jest zaangażowany w liczne projekty biologiczne i farmaceutyczne, może teraz bezpiecznie komunikować się z wykorzystaniem wideo, głosu, komunikatów błyskawicznych oraz informacji o obecności, bez względu na to, gdzie znajdują się członkowie zespołów.
„Wybraliśmy rozwiązanie Polycom przede wszystkim ze względu na doświadczenie i reputację firmy. Drugim argumentem była zgodność operacyjna z innymi systemami, a trzecim — strategiczne relacje z Microsoftem i ścisła integracja z Microsoft Lync. W ciągu minionych dwóch lat wdrożenie rozwiązań Microsoft Lync i współpracy wideo Polycom znacznie zmieniło sposób w jaki pracy. Teraz pracownicy mogą efektywniej wykonywać swoje zadania poza biurem i bezpiecznie dołączać do spotkań wideo z domu lub podróży” – powiedział Ernst Hutter, dyrektor ds. globalnej infrastruktury IT w firmie Lonza.
Wideo łączy odległe lokalizacje, minimalizując koszty operacyjne
W wyniku wdrożenia firma Lonza, rozproszona geograficznie i podzielona na wiele grup biznesowych, zaobserwowała wzrost globalnej współpracy za sprawą wieloosobowych konferencji wideo w wysokiej rozdzielczości. Połączenia wideokonferencyjne pozwalają zespołom na wspólne gromadzenie informacji i redagowanie dokumentów na żywo. Jednym z powodów, dla których Lonza postanowiła wdrożyć rozwiązania do współpracy wideo, była chęć ograniczenia kosztów podróży, ale po pewnym czasie okazało się, że ma ona inny ważny aspekt: oszczędza czas i zwiększa wydajność pracy. Konferencje wideo redukują czas poświęcany na planowanie spotkania i na podróż. Łączą odległe lokalizacje, przełamując bariery językowe i kulturowe w miarę, jak współpraca wideo staje się integralną częścią działalności firmy. Pracowników zachęca się teraz do korzystania z wideo zamiast podróżowania.
Nadesłał:
pawel itbc
|