Firma Kaspersky sponsoruje zespół Aprilia Racing w ramach partnerstwa z Grupą Piaggio
Firma Kaspersky została sponsorem Aprilia Racing – jednego z najczęściej zwyciężających zespołów w historii wyścigów motocyklowych.
Jej logo będzie widoczne na motocyklach zespołu przez cały sezon 2021, począwszy od pierwszego wyścigu, który odbędzie się 28 marca w Katarze. Sponsoring wynika z partnerstwa pomiędzy firmą Kaspersky a spółką matką Aprilii – grupą Piaggio, która stanowi największego w Europie producenta skuterów i motocykli.
Nowy sponsoring to kolejny wkład producenta rozwiązań cyberbezpieczeństwa w rozwój branży sportów motorowych. Kaspersky od dawna wspiera utalentowanych zawodników wyścigowych, pomagając im w pełni rozwinąć swój potencjał. Na liście wspieranych sportowców znajduje się m.in. pierwsza mieszkająca w Zjednoczonych Emiratach Arabskich kobieta uczestnicząca w wyścigach samochodowych Amna Al Qubaisi, jak również zawodnik Formuły 1 – Antonio Giovinazzi.
Firma Kaspersky jest zaangażowana w misję zapewnienia bezpiecznego postępu technologicznego branży motoryzacyjnej oraz w rozwój sportów motorowych. Chociaż działamy w innym sektorze niż Grupa Piaggio oraz Aprilia, łączą nas wspólne wartości: ciągłe doskonalenie się, innowacyjność oraz dążenie do bycia najlepszym w tym, co robimy. Jestem przekonany, że nasze partnerstwo przyniesie korzyści całej branży motoryzacyjnej, samochodowej oraz motocyklowej – powiedział Aleksander Mojsjejew, dyrektor ds. biznesu w firmie Kaspersky.
Aprilia Racing to najbardziej zaawansowany sztandar technologiczny grupy Piaggio, który zdobył aż 54 światowe tytuły mistrzowskie, z czego 28 od 2005 r., kiedy to producent z Noale dołączył do grupy. Od samego początku Aprilia Racing stanowił niezwykłą kuźnię nowych talentów.
To dla nas ogromny zaszczyt, że nazwa Kaspersky znajdzie się w tym roku w firmowych barwach Aprilia RS-GP. Nasz nowy partner zdołał wyrobić sobie markę w sportach motorowych i jesteśmy przekonani, że MotoGP będzie dla niego idealnym, nowym wyzwaniem w tym obszarze. Będziemy mogli wspólnie szlifować talenty oraz oddawać honor prawdziwemu duchowi wyścigów, czym zarówno firma Kaspersky, jak i Aprilia Racing wyróżniły się już w przeszłości – powiedział Massimo Rivola, dyrektor zarządzający Aprilia Racing.
Sponsorowanie Aprilii wynika z nowego partnerstwa firmy Kaspersky z grupą Piaggio, będącą jednym ze światowych liderów w produkcji motocykli. Dzięki niemu grupa uzyska dostęp do sprawdzonej wiedzy eksperckiej firmy z branży IT oraz możliwość bezpiecznego korzystania ze wszystkich dobrodziejstw technologii. Firma Kaspersky posiada ugruntowaną pozycję w obszarze cyberbezpieczeństwa branży motoryzacyjnej – od ponad dekady pracuje ze znanymi producentami pojazdów, jak również projektantami komponentów wykorzystywanych w motoryzacji.
Informacje o grupie Piaggio
Założona w 1884 r., grupa Piaggio jest największym w Europie producentem skuterów i motocykli, jak również jednym z globalnych liderów w swojej branży. Obecnie grupa działa w trzech sektorach: pojazdy dwukołowe (Aprilia, Moto Guzzi, Vespa oraz Piaggio), lekkie samochody dostawcze oraz robotyka. Grupa Piaggio posiada sześć zakładów przemysłowych na świecie oraz cztery ośrodki badawczo-rozwojowe. Intensywny program międzynarodowej ekspansji wdrażany przez ostatnie lata pozwolił jej zdobyć pozycję światowego gracza w tej branży. Grupa osiągnęła doskonałe wyniki w sporcie: 103 tytuły mistrza świata zdobyte przez Aprilia, Moto Guzzi, Gilera oraz Derbi. Więcej informacji znajduje się na stronie www.piaggiogroup.com.
Informacje o Aprilia Racing
Aprilia Racing to najbardziej zaawansowany sztandar technologiczny grupy Piaggio i jedna z najczęściej zwyciężających marek w historii sportów motocyklowych, która w swojej młodej karierze zdobyła aż 54 tytuły mistrzowskie. Od początku swego istnienia Aprilia Racing stanowił niezwykłą kuźnię nowych talentów. Niemal wszyscy zawodnicy, którzy przeszli do historii wyścigów motocyklowych w ostatnich dekadach, jeździli na motocyklach producenta z Noale. Wśród nich znalazły się takie nazwiska jak Max Biaggi, Loris Capirossi, Valentino Rossi, Jorge Lorenzo, Casey Stoner, jak również Manuel Poggiali, Marco Simoncelli, Alvaro Bautista, a w przypadku marki Derbi, młody zawodnik Marc Marquez. Więcej informacji znajduje się na stronie www.aprilia.com.
Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła.
Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.