Firma MARION uzyskała tytuł Wyróżniającej się Firmy Rodzinnej w Polsce 2015
Podczas tegorocznego, drugiego z kolei, międzynarodowego spotkania Gutmann Family Business Owners Day w Wiedniu, firma MARION uzyskała tytuł Wyróżniającej się Firmy Rodzinnej w Polsce 2015.
W rankingu wzięło udział kilkaset wiodących firm rodzinnych z dziewięciu państw Europy Środkowej i Wschodniej, a po raz pierwszy polskie firmy rodzinne.
Spotkanie odbyło się 23.10.2015 w głównej siedzibie Banku Gutmann w Wiedniu. Zgromadziło liderów dobrze prosperujących firm rodzinnych z Austrii, Bułgarii, Republiki Czeskiej, Finlandii, Węgier, Holandii, Polski, Ukrainy i Rosji. To właśnie nasza firma została doceniona przez przedstawicieli Banku Gutmann przy współpracy z IESE Business School z Barcelony - jednej z wiodących na świecie uczelni biznesu.
- MARION reprezentuje polski przykład najlepszych praktyk prowadzenia biznesu i spełnia wszystkie kluczowe kryteria najlepiej prosperujących i zaangażowanych graczy na arenie krajowej, jako pracodawca tworzący miejsca pracy, innowator i zarządca wspólnego majątku rodziny. - relacjonuje Sadra Assaf z Banku Gutmann.
Ta prestiżowa nagroda, po raz pierwszy w Europie Środkowej i Wschodniej, wyłoniła najlepsze firmy rodzinne i przyczynia się do promowania znaczenia tych przedsiębiorstw, jako stabilnych pracodawców, tworzących nowe miejsca pracy, wdrażających inwestycje lokalnie, filantropów i innowatorów.
Podczas spotkania odbył się panel dyskusyjny, w którym przedstawiciele wielopokoleniowych firm mieli okazję konsultować się między sobą w kwestiach strategicznych i wymieniać się osobistymi doświadczeniami związanymi z prowadzeniem biznesu. Wiodącą tematyką spotkania była innowacyjność, jako niezbędny czynnik rozwoju współczesnych firm.
W imieniu firmy MARION nagrodę odebrała prof. UG Anna Maria Nikodemska-Wołowik (członek honorowy polskiego jury w konkursie Banku Gutmann)
Od lewej na zdjęciu: prof. John A. Davis z Harvard BS, prof. Anna Maria Nikodemska-Wołowik oraz dr Gordian Gudenus Gutmann Bank
Nadesłał:
konceptPR
|