FM Logistic dla SUPER-PHARM
Jedna z największych sieci drogeryjnych - SUPER-PHARM powierzyła obsługę logistyczną firmie FM Logistic. Całość działań dla nowego klienta operator będzie prowadził z dedykowanej obsłudze branży farmaceutycznej i Healthcare, platformy w Błoniu koło Warszawy.
Inwestycja w rozwój usług dla wymagającego sektora healthcare i farmacji przynosi FM Logistic coraz bardziej wymierne efekty. Kolejna marka o globalnym zasięgu z tej branży zdecydowała się na kooperację z FM Logistic w zakresie obsługi logistycznej. W wyniku negocjacji operator pozyskał nowego klienta – sieć drogerii SUPER-PHARM. Projekt zakłada utworzenie magazynu centralnego, z którego obsługiwane będą sklepy drogeryjne w całej Polsce. Magazyn zostanie zlokalizowany na terenie parku logistycznego FM Logistic w Błoniu pod Warszawą. Sam projekt został podzielony na kilka etapów tak, aby jego wdrożenie przebiegało sprawnie i bez zakłóceń. W kolejnych etapach ilość klientów obsługiwanych przez magazyn ma się systematycznie zwiększać.
Apteki SUPER-PHARM to wyjątkowe połączenie apteki perfumerii i drogerii. Na pomysł takiego połączenia wpadł kanadyjski farmaceuta Murray Koffler. Tego typu apteki miały oszczędzać czas proponując wszelkie niezbędne produkty w jednym miejscu. Pierwszy tego typu sklep powstał już w latach 60.tych. Od początku pomysł ten spodobał się klientom. W Polsce pierwszy tego typu market pojawił się w 2001 w Warszawie. Obecnie Apteki SUPER-PHARM można spotkać w każdym większym mieście na terenie całego kraju. W asortymencie SUPER-PHARM znajdują się między innymi: lekarstwa na receptę, parafarmaceutyki, sprzęt medyczny (ciśnieniomierze, termometry itp.), kosmetyki, artykuły toaletowe (mydła, produkty do higieny jamy ustnej, włosów, ciała, dezodoranty, środki do golenia, środki czyszczące, artykuły gospodarstwa domowego), artykuły niemowlęce (akcesoria, zabawki, żywność, produkty do pielęgnacji), produkty higieniczne, a także artykuły spożywcze (żywność, napoje, słodycze).
- Podpisanie kontraktu z SUPER-PHARM to dla nas ogromy sukces – mówi Piotr Sukiennik Dyrektor Generalny FM Polska. - Cieszymy się tym bardziej, że po raz kolejny to właśnie nam zaufano w obsłudze projektu, który jest dla nas bardzo ważny z punktu widzenia rozwoju i strategii naszej firmy w sektorze kosmetycznym i health– dodaje.
Trzy główne domeny działalności firmy FM Logistic to: składowanie i handling towarów, transport krajowy i międzynarodowy oraz usługi stanowiące wartość dodaną, takie, jak: co-manufacturing i co-packing. FM Logistic, jako jeden z największych operatorów logistycznych w Polsce, mogący pochwalić się wiodąca pozycją w obszarze magazynowania towarów i produktów oraz ugruntowanym statusem eksperta w dziedzinie co-manufacturingu i co-packingu, w ostatnim czasie intensywnie rozwija zakres świadczonych usług transportowych.
Klienci FM Logistic to sieci handlowe oraz czołowi krajowi i międzynarodowi producenci artykułów spożywczych, kosmetycznych, farmaceutycznych, codziennego użytku, środków czystości, sprzętu high-tech i motoryzacyjnego.
Więcej informacji: www.fmlogistic.com
FM Logistic jest założoną w 1967r. francuską firmą, posiadającą 63 centra logistyczne w Europie i Azji. W Polsce jest ich dziewięć: Mszczonów, Tomaszów Mazowiecki, Wolbórz, Wola Bykowska, Piotrków Trybunalski, Chorzów, Pruszków, Błonie i Olszowa. Główna siedziba firmy w Polsce mieści się w Mszczonowie pod Warszawą. Firma zatrudnia w Polsce ponad 2.500 osób, a w całej Europie ponad 14 000. FM Logistic w Polsce posiada do dyspozycji swoich klientów ponad 500.000 m2 powierzchni magazynowych i produkcyjnych.
oraz szeroką gamę usług magazynowych i co-packingowych. Firma zatrudnia 2700 osób. FM Logistic w Polsce to 500 tysięcy miejsc paletowych, ponad 500 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni magazynowej i flota w sumie 2200 pojazdów.