Focus Contact Center wśród Najlepszych Produktów dla Biznesu 2013
13 grudnia br. na łamach Gazety Finansowej został rozstrzygnięty plebiscyt Najlepsze Produkty dla Biznesu 2013 roku. W gronie wyróżnionych rozwiązań telekomunikacyjnych dla biznesu znalazł się system informatyczny Focus Contact Center, zaprojektowany przez inżynierów Focus Telecom Polska.
Konkurs zorganizowany został już po raz szósty, a lista produktów wyłoniona na podstawie nadesłanych zgłoszeń oraz, przeprowadzonej przez redakcję, analizy rynku. W gronie laureatów, w kategorii telekomunikacja, znalazł się Focus Telecom Polska wraz z systemem Focus Contact Center. W uzasadnieniu redakcja podała, m.in. że system ten zaprojektowany został z myślą o zwiększaniu efektywności procesów komunikacyjnych w zakresie obsługi klienta, działań sprzedażowych oraz komunikacji wewnętrznej. Rozwiązanie integruje takie kanały komunikacji jak: telefon, e-mail, formularz WWW, czat, media społecznościowe, fax, SMS. W ten sposób pozyskiwane i gromadzone są wszystkie kluczowe dla działania organizacji informacje, które firma może wykorzystać na wiele sposobów.
System wykorzystuje zaawansowane rozwiązania telekomunikacyjne, stworzone przez inżynierów Focus Telecom Polska. Tym samym, gwarantuje to użytkownikom niezależność od operatora telekomunikacyjnego. Rozwiązanie umożliwia również samodzielne konfigurowanie wybranych funkcji. Ponadto, Focus Contact Center posiada wiele wygodnych algorytmów, zarządzania połączeniami, które w istotny sposób usprawniają prace firmowych działów call center. Projektanci systemu postawili również na rozbudowany zakres trybów wydzwaniania.
Od strony technologicznej Focus Contact Center charakteryzuje duża elastyczność. Rozwiązanie posiada interfejs programowania aplikacji API, który znacznie ułatwia integrację z systemami wewnętrznymi klienta, np. CRM. Istotną częścią systemu są także narzędzia z zakresu big data, umożliwiające stałe gromadzenie i przetwarzanie dużych zbiorów danych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku w zakresie komunikacji, Focus Contact Center umożliwia również zbieranie zgłoszeń z mediów społecznościowych i czatów internetowych.
Gazeta Finansowa co roku wyróżnia w swoim plebiscycie po trzy produkty w każdej z osiemnastu kategorii. Obok rozwiązań telekomunikacyjnych redakcja doceniła również produkty, m.in. z sektora doradztwa personalnego, opieki medycznej, audytu, transportu czy ubezpieczeń.
Nadesłał:
iczerska
|