Ford uruchamia unikalny na rynku polskim program "Gwarancja 12"


2009-12-11
Firma Ford Polska Sp. z o.o. uruchamia unikalny na rynku polskim, aktywowany serwisem, program ochrony gwarancyjnej dla pojazdów do 10 lat i przebiegu 200.000 km pod nazwą - "Gwarancja 12".

Program ten obejmuje najważniejsze, a zarazem najdroższe, podzespoły pojazdu m.in. silnik z wybranymi elementami osprzętu, układ przeniesienia napędu oraz skrzynię biegów.

Dodatkowo w programie gwarancyjnym klient otrzyma usługę Assistance 12, która w sytuacji awarii lub kolizji zapewni całodobową pomoc na drodze, przez 12 miesięcy od daty rozpoczęcia programu gwarancyjnego lub do następnego przeglądu. Koszt udziału w tym programie dla klienta wynosi 89 zł.

Program "Gwarancja 12" jest skierowany do wszystkich właścicieli pojazdów marki Ford w wieku do 10 lat i przebiegu 200.000 km. Do programu mogą być włączone pojazdy zarejestrowane w Polsce, sprawdzone w autoryzowanym serwisie Forda zgodnie z procedurą programu, przy czym w chwili objęcia programem nie starsze niż 120 miesięcy (10 lat), licząc od daty pierwszej rejestracji i o przebiegu nie przekraczającym 150 000, 170 000, 180 000 lub 185 000 km (odpowiadającym przedostatniemu przeglądowi) w zależności od tego, jaki interwał między przeglądami jest przypisany do danego modelu (ochrona "Gwarancja 12" automatycznie wygasa w momencie osiągnięcia przez pojazd przebiegu 200 000 km lub wieku 120 miesięcy).

Nasz nowy program gwarancyjny kierujemy do wszystkich użytkowników pojazdów marki Ford - powiedział Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska Sp. z o.o. Jesteśmy przekonani, że zakres oraz cena tej pionierskiej na rynku polskim usługi są bardzo atrakcyjne dla naszych klientów, którzy dzięki udziałowi w programie "Gwarancja 12 "zyskują ochronę przed kosztami ewentualnych napraw, pomoc na drodze w każdej sytuacji oraz zwiększają wartość rezydualną swojego auta w przypadku jego odsprzedaży - dodał Dariusz Lech.

Program "Gwarancja 12" obejmuje następujące elementy:

1. Silnik

  • wszystkie części smarowane zespołów bloku cylindrów i głowicy, włączając: wałki rozrządu, blok silnika, panewki, łożyska, korbowody, zawory i prowadnice zaworów, uszczelkę głowicy, pompę olejową, wał korbowy, śruby mocowania głowicy
  • moduł PCM, moduł TCM, modulator ABS, alternator, rozrusznik, pompa podciśnieniowa, pompa wtryskowa, koło dwumasowe, sprężarka klimatyzacji
  • inne części silnika, które uległy uszkodzeniu w wyniku awarii jednego z powyższych elementów, z wyłączeniem sprzęgła, jeśli zostało przypalone

2. Skrzynia biegów

  • wszystkie wewnętrzne części, włączając: wałki wejściowe, pośrednie i wyjściowe, elementy synchronizatorów, przekładnię planetarną
  • mechanizm różnicowy, przetwornik momentu (z wyłączeniem połączeń), przekładnia główna, mechanizm kół zębatych (z wyłączeniem elementów ciernych i zużywających się)
  • skrzynia pośrednia w napędzie 4x4

3. Obudowy

  • uszkodzenie obudów jest także objęte programem gwarancyjnym tylko w przypadku, jeśli uszkodzenie wywołane zostało przez awarię części objętej "Gwarancją 12"

4. Układ przeniesienia napędu

  • półosie napędowe, przeguby, piasty kół, przeguby homokinetyczne, wał napędowy i łożyska kół przednich
  • tylny i przedni most napędowy

5. Płyny eksploatacyjne

  • płyny eksploatacyjne użyte w pojeździe niezbędne do przeprowadzenia naprawy objętej Gwarancją 12 z wyłączeniem dodatków do paliwa i płynu do spryskiwaczy

Przebieg i wiek pojazdu muszą być udokumentowane historią serwisową zapisaną w książce serwisowej pojazdu. Programem może zostać objęty również pojazd bez tzw. historii serwisowej, jeżeli spełnia powyższe warunki oraz przejdzie w autoryzowanym serwisie Forda przegląd kwalifikujący go do włączenia do programu. Od tego momentu pojazd objęty jest programem "Gwarancja 12" do chwili kolejnego przeglądu okresowego wykonywanego w autoryzowanym serwisie Forda lub przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy i z ograniczeniem przebiegu do 200.000 km i wieku 120 miesięcy.

Jeżeli pojazd zmieni właściciela w drodze sprzedaży, dziedziczenia lub aktu darowizny, program "Gwarancja 12" będzie nadal obowiązywał w niezmienionym zakresie aż do wcześniej ustalonego terminu jego wygaśnięcia.

Klient zobowiązany jest do wykonywania wszystkich przeglądów okresowych w autoryzowanych serwisach Forda zgodnie z planem obsługi pojazdu określonym przez Ford Polska oraz do wykorzystywania pojazdu zgodnie z jego przeznaczeniem i w zgodzie z zaleceniami opisanymi w instrukcji obsługi pojazdu.

Wszelkie naprawy elementów objętych programem "Gwarancja 12" muszą być wykonywane w autoryzowanych serwisach Forda. Wszelkie skutki napraw wykonanych poza siecią autoryzowanych serwisów Forda, które będą miały wpływ na elementy i zespoły wymienione w zakresie programu "Gwarancja 12", nie będą objęte programem.

Klient zobowiązany jest okazać kopię polisy podczas zgłoszenia awarii w ramach programu "Gwarancja 12".

W ostatnich latach Ford Polska intensywnie szkoli i podnosi kwalifikacje pracowników zatrudnionych w autoryzowanych serwisach Forda. Celem tych działań jest zapewnienie klientom jak najwyższego poziomu świadczonych usług oraz zapewnienie pracownikom dostępu do najnowszych technologii obsługi i napraw samochodów. Dzięki tym działaniom sieć autoryzowanych serwisów Forda cieszy się coraz większym zaufaniem klientów.

Nadesłał:

InfoMoto
http://infomoto.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl