forDrivers - alternatywą dla kart lojalnościowych


2015-08-05
Oto innowacyjne narzędzie, dzięki któremu można nie tylko zachęcić społeczność kierowców do codziennej bezpiecznej jazdy, ale także pozyskać i utrzymać jako lojalnych klientów. ForDrivers prezentuje rozwiązanie, dzięki któremu można wreszcie zmonetyzować siłę tkwiącą w społeczności użytkowników.

Oto innowacyjne narzędzie, dzięki któremu można nie tylko zachęcić społeczność kierowców do codziennej bezpiecznej jazdy, ale także pozyskać i utrzymać jako lojalnych klientów. ForDrivers prezentuje rozwiązanie, dzięki któremu można wreszcie zmonetyzować siłę tkwiącą w społeczności użytkowników.

W Polsce rozpoczęto wdrażanie nowatorskiego projektu forDrivers, który umożliwi nie tylko pozyskanie nowych klientów wśród kierowców, ale także utrzymanie istniejących. A jednocześnie dzięki innowacyjnej grywalizacji pozytywnie wpłynie na bezpieczeństwo na drogach. To zaś ma ogromne przełożenie dla gospodarki. Bezpieczniejsza jazda oznacza zmniejszenie liczby wypadków oraz utrudnień na drogach, krótszy czas jaki tracą kierowcy na postój w korkach, mniejsze kwoty przeznaczone na odszkodowania, jak również wszelkie koszty leczenia i rehabilitacji znacząco obciążające budżety firm z branży ubezpieczeniowej.

Choć samo zjawisko budowania społeczności i mobilizowania poprzez zdobywanie punktów, gwiazdek czy innych sposobów na zwiększenie wiarygodności i poprawę statusu nie jest niczym nowym w Europie, to forDrivers wprowadza innowacyjne rozwiązania, których dotąd nie stosowano. Nie wystarczy bowiem motywować kierowców do bezpieczniejszej jazdy stosując jedynie rozwiązania sprowadzające się tylko do poprawy statusu użytkownika. By w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w sile społeczności należy zastosować zasady grywalizacji powiązane z określonymi bonusami. I uzyskać tak istotne dla biznesu utrzymanie klientów.

Punkty zebrane za bezpieczną jazdę, można wymienić na nagrody od partnerów programu (wedle prostej zasady – bezpieczna jazda popłaca). Nie trzeba ich gromadzić na tradycyjnych plastikowych kartach lojalnościowych jakie wydają sieci stacji paliw, banki i inne instytucje finansowe, a także sklepy oraz inne firmy utrzymujące programy lojalnościowe. W ramach jednej aplikacji można bowiem gromadzić punkty honorowane przez wszystkich partnerów programu i to niezależnie od prowadzonych przez nich własnych systemów lojalnościowych. Dla końcowego użytkownika, czyli statystycznego kierowcy oznacza to ogromny komfort: unika bowiem stosu plastikowych kart wypełniających portfel. To jednak nie wszystko.

ForDrivers to aplikacja, która jest praktycznym narzędziem dla kierowcy. Pełni rolę asystenta każdej podróży. Poinformuje m.in. o utrudnieniach na drodze, pogodzie, remontach, dogodnych postojach oraz kluczowych ustawieniach samochodu. Program może się także okazać niezwykle przydatny w sytuacji planowania podróży tak, by zoptymalizować przebieg trasy z uwzględnieniem placówek partnerów programu. Kierowca zyskuje pewność, że dotrze na miejsce z uwzględnieniem preferowanych miejsc takich jak określone stacje paliw, hotele, restauracje czy inne miejsca świadczące pożądany zakres usług. Dla partnerów programu to zaś zupełnie nowy sposób na pozyskanie klientów i ich utrzymanie, co jest obecnie największą bolączką dotychczasowych systemów lojalnościowych (widok klienta z kilkoma kartami różnych systemów nie jest niczym nadzwyczajnym).  

 

Nadesłał:

ASCG PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl