Fox International Channels wybiera On Board PR
Fox International Channels, jeden z globalnych koncernów medialnych, powierza prowadzenie bieżących działań PR w Polsce firmie On Board PR.
Europejski oddział Fox International Channels będący częścią Fox Entertainment Group należącej do News Corporation rozpoczął współpracę z On Board PR (www.onboard.pl). Konsultanci On Board PR odpowiadają za prowadzenie biura prasowego oraz współtworzenie strategii PR dla kanałów telewizyjnych z portfolio Fox International Channels: FOXlife, Baby TV oraz rodziny kanałów National Geographic (National Geographic Channel, Nat Geo Wild, National Geographic Channel HD, Nat Geo Music). Za realizację projektu odpowiedzialny jest zespół Brand PR prowadzony przez Dorotę Ciszek.
Fox International Channels (FIC) to część Fox Entertainment Group należącej do News Corporation. FIC jest producentem i dystrybutorem własnych, płatnych kanałów tematycznych; rozrywkowych, informacyjnych, sportowych i filmowych w Europie, Afryce, Ameryce Łacińskiej i Azji. Z portfolio 18 kanałów tematycznych FIC jest nadawcą ponad 58 programów w 29 językach. Kanały FIC (Fox, FOXlife, Fox Crime, FX, Fox Sports, Speed Channel, Cult, Next, Fuel, National Geographic Channel, National Geographic Wild, Adventure One, Voyage, The History Channel and Baby TV) wraz z ich wersjami mobilnymi i wersjami high-definition (FOXlife HD, Next HD, National Geographic Channel HD, Fox Mobile), docierają do ponad 350 million gospodarstw domowych.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.