Franczyza z NordGlass - pewny sposób na biznes


2013-06-20
Atrakacyjność systemu franczyzowego w branży motoryzacyjnej z roku na rok systematycznie wzrasta. Korzyści, jakie niesie za sobą ten coraz bardziej popularny, również w Polsce, model biznesowy skłaniają kolejnych inwestorów, do tego, by przystąpić do istniejących już renomowanych sieci.

W czasach słabszej koniunktury prowadzenie własnego biznesu w ramach franczyzy to bezpieczna i bardzo perspektywiczna inwestycja, z której na pewno chętnie skorzystają właściciele dużych punktów serwisowych, jak i lokalni przedsiębiorcy z branży motoryzacyjnej, którzy zainteresowani są świadczeniem usług z zakresu wymiany i naprawy szyb samochodowych. Dlaczego warto wejść w taki model współpracy wyjaśnia Marek Grabowski, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu NordGlass -największej ogólnopolskiej sieci serwisów wymiany i naprawy szyb samochodowych.

 Specjalizacja usług = profesjonalizm

 W Polsce każdego roku powstaje coraz więcej serwisów samochodowych. Niekwestionowanym liderem w świadczeniu usług naprawy i wymiany szyb samochodowych pozostaje firma NordGlass, która dysponuje rozbudowaną siecią ponad 120 punktów serwisowych ulokowanych na terenie całego kraju. Część z nich stanowią odziały działające na zasadzie franczyzy. Czym wyróżniają się one na tle konkurencji?

„Wejście w kooperację z marką NordGlass niesie za sobą wiele korzyści. Rozwój potencjału lokalnych biznesów motoryzacyjnych oraz wzrost ich rozpoznawalności na tle konkurencji to tylko niektóre z nich.  Uzupełnienie przez przedsiębiorców dotychczasowej oferty usług jest dla nich szansą na większą dywersyfikację zakresu działań, a w konsekwencji zdobycie nowych klientów, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych. W ramach umowy franczyzowej partnerzy, prowadzący filie pod szyldem NordGlass otrzymują pełne wsparcie ze strony Customer Care Center. Podczas dedykowanych szkoleń technicznych i handlowych poznają oni wypracowane przez lata standardy obsługi. Sprawdzony know–how marki NordGlass, nowoczesne narzędzia i zaawansowane technologie oraz innowacyjny system informatyczny umożliwiają im z kolei sprawniejszą obsługę zamówień i zleceń. Franczyzobiorcy mogą również liczyć na wsparcie logistyczne oraz treningi techniczne prowadzone przez profesjonalistów. To bardzo kompleksowe podejście, ale też jedyna słuszna droga do zaznaczenia swojej pozycji na rynku. W oparciu o wieloletnie doświadczenie mogę z przekonaniem powiedzieć, że specjalizacja jest równoznaczna z profesjonalizmem – a tego przecież oczekują klienci” - podkreśla Marek Grabowski, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu w firmie NordGlass.

 Usługi wzięte pod lupę

 Polacy coraz większą uwagę przywiązują do jakości oferowanych usług motoryzacyjnych. Niezbędną składową sukcesu jest więc odpowiednia wiedza i wieloletnie doświadczenie w branży. Działając w oparciu o sprawdzone procedury można uniknąć podstawowych błędów w zarządzaniu i od pierwszych dni funkcjonowania placówki oferować usługi na najwyższym poziomie. Jeśli brakuje wypracowanych metod prowadzenia przedsiębiorstwa, najczęściej nie udaje się osiągnąć oczekiwanych rezultatów.

„Prowadzenie profesjonalnego serwisu wymiany i naprawy szyb wymaga sporej wiedzy i zaangażowania. Równie ważny, co sam koncept sprzedaży jest bowiem sposób zarządzania placówką, personelem, dostawami, sprzedażą itp. Dlatego uważam, że franczyza jest bardzo dobrym rozwiązaniem biznesowym. Zdecydowanie łatwiej rozpoczynać działalność w oparciu o już sprawdzone mechanizmy i wzorce marki NordGlass. Przedsiębiorca oszczędza wówczas czas i środki finansowe na szukanie potencjalnych klientów, dobór odpowiednich materiałów, dostawców, wyposażanie serwisu, itp. Wspomniane aspekty wpisane są bowiem w model współpracy franczyzowej. Partnerzy NordGlass mogą zatem liczyć na nasze wsparcie, zarówno w zakresie poznania, jak i wdrażania efektywnych metod prowadzenia przedsiębiorstwa, profesjonalnych szkoleń technicznych i handlowych, innowacyjnego zaplecza, a także wsparcie przy organizowaniu kampanii promocyjnych umożliwiających dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych”- mówi Marek Grabowski z firmy NordGlass. 

 Partnerski wkład 

 Model franczyzowej współpracy, poza szerokim wachlarzem korzyści, stawia przed przyszłym franczyzobiorcą określone wymagania. Pożądanymi partnerami handlowymi są osoby z doświadczeniem, zmotywowane do działania i otwarte na nowe perspektywy rozwoju.  Franczyzobiorcy muszą być także przygotowani finansowo do całego przedsięwzięcia.

„Partnerami biznesowymi firmy NordGlass mogą zostać zarówno właściciele dużych punktów serwisowych, jak i lokalni przedsiębiorcy z branży motoryzacyjnej, którzy zainteresowani są świadczeniem usług z zakresu wymiany i naprawy szyb samochodowych. W zamian za wkład 35 000 zł franczyzobiorcy otrzymują filię w pełni przygotowaną do wymiany i naprawy szyb samochodowych oraz świadczenia usług dodatkowych, a także dostęp do bardzo dobrze wyposażonego magazynu, dzięki czemu klient obsługiwany jest praktycznie "od ręki". Partnerzy marki NordGlass mogą również liczyć na regularne dostawy, pełne szkolenie dla pracowników, pomoc i opiekę Regionalnego  Kierownika oraz trenera technicznego. Ogromnym plusem współpracy z firmą NordGlass jest możliwość obsługi klientów ubezpieczeniowych oraz flotowych. NordGlass ma bowiem podpisane umowy z większością firm. Likwidacja szkód ubezpieczeniowych odbywa się bezgotówkowo, co stanowi kolejny atut w walce z konkurencją” - mówi Marek Grabowski, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu w firmie NordGlass. 

 W Polsce model franczyzowy w branży motoryzacyjnej stale zyskuje na znaczeniu. Oferta  NordGlass powinna zainspirować tych, którzy rozważają prowadzenie lub rozwój własnego biznesu w tym sektorze. Wsparcie, jakie zapewnia swoim partnerom franczyzowym NordGlass z pewnością pozwoli im wypracować długotrwały sukces.

Nadesłał:

GUTPR
http://www.gutpr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl