FreecoNet API 2.04 i inne ulepszenia już dostępne
W ostatnim czasie na platformie FreecoNet – jednego z najpopularniejszych usługodawców telefonii internetowej w Polsce - pojawiło się wiele nowości.
Użytkownicy operatora mogą już korzystać z ulepszonych rozwiązań, takich jak: interfejs programowania FreecoNet API w wersji 2.04, zaktualizowany dodatek do przeglądarki Firefox - FreecoNet Manager oraz wielu nowych funkcjonalności, np. zapowiedź kosztu połączenia.
FreecoNet API jest rozwiązaniem umożliwiającym integrację zewnętrznych systemów z platformą FreecoNet, pozwalając tym samym na wzbogacenie dowolnego systemu teleinformatycznego o wiele ciekawych funkcjonalności, jak np. inicjowanie połączeń telefonicznych z systemów CRM czy z portali społecznościowych. Zaktualizowane w ostatnim czasie FreecoNet API zostało rozbudowane o możliwość wykonywania zaplanowanych wcześniej hurtowych połączeń telefonicznych na dowolną liczbę numerów i o wskazanym czasie. Pełen opis oraz dokumentacja FreecoNet API 2.04 i jego wcześniejszych wersji są dostępne na blogu technicznym FreecoNet pod adresem: http://techblog.freeconet.pl/.
Inna zmiana we FreecoNet to aktualizacja dodatku FreecoNet Manager, z którego mogą korzystać użytkownicy przeglądarki internetowej Firefox. Wtyczka ta pozwala przede wszystkim na łatwe kontrolowanie środków na koncie we FreecoNet, wyświetlając jego aktualny stan w pasku statusu przeglądarki. Zaktualizowana wersja 0.8.2 jest stabilniejsza i zawiera kilka nowości: prezentacja statusu rejestracji konta (bramka, softphone, telefon VoIP), możliwość zestawiania połączeń pomiędzy dwoma numerami, a także integracja z FreecoNet API 2.0. Wtyczkę można pobrać ze strony: https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/9881.
Dodatkowo FreecoNet wprowadził kilka innych funkcjonalności, m.in. nowe typy powiadomień. W panelu użytkownika można aktywować np. informację o koszcie wykonywanych połączeń telefonicznych - zaraz po wybraniu numeru telefonu, odtwarzany jest komunikat głosowy informujący o stawce za minutę rozmowy. Z kolei użytkownicy FreecoNet korzystający z usługi „Znajdź mnie" - umożliwiającej przełączanie przychodzącej rozmowy na różne konta we FreecoNet - mają do dyspozycji nową opcję wyboru łączenia z rozmówcą. Działa identycznie, jak dostępna w tradycyjnych centralach funkcja grupowania połączeń i polega na tym, że przychodzące połączenie kierowane jest w jednym momencie do wszystkich zdefiniowanych wcześniej rozmówców, a połączenie jest zestawiane z tym, który jako pierwszy odbierze nadchodzącą rozmowę. Ulepszona została również usługa Wirtualny Fax - pojawiła się m.in. możliwość zintegrowania Mail2Fax z klientem poczty MS Office Outlook, prezentowana jest liczba faksów w skrzynce i konsoli faksowej, wprowadzono maskę czasu do wysyłki faksów oraz możliwość wydrukowania raportu z wysyłki faksów.
Zmiany we FreecoNet objęły również syntezę mowy. Pojawiła się nowa wersja syntezatora mowy IVONA, który płynniej czyta komunikaty z tekstu. Do istniejących na platformie FreecoNet głosów: Ewa, Jacek oraz Jennifer (angielski), zostały dodane aż cztery nowe - amerykański Eric, rumuński Carmen oraz dwa polskie: Jan i Maja. We FreecoNet synteza mowy jest szeroko wykorzystywana przy usługach dodanych i cieszy się sporym zainteresowaniem. Dzięki usługom powiązanym z syntezą mowy, użytkownicy FreecoNet - na potrzeby własnych systemów telefonicznych - mogą szybko i wygodnie generować komunikaty głosowe z tekstu wpisanego za pomocą klawiatury komputera.
Dodatkowe informacje o firmie:
FreecoNet SA to platforma telekomunikacyjna dla użytkowników indywidualnych i małych firm, która integruje rozwiązania wielu operatorów i dostępne na rynku technologie telekomunikacyjne (VoIP, PSTN, GSM). FreecoNet umożliwia darmowe rozmowy telefoniczne pomiędzy abonentami różnych operatorów, jeśli tylko zarejestrowali oni swoje numery telefonów we FreecoNet. Najniższe stawki przy połączeniach na numery spoza platformy gwarantuje TelArena - innowacyjny moduł FreecoNet. Na TelArenie kilku niezależnych operatorów rywalizuje ceną o obsługę każdego połączenia i zawsze wygrywa ten, który zapewnia najniższą stawkę w danym kierunku. FreecoNet to również inne, zaawansowane rozwiązania: zestaw innowacyjnych usług dodanych dla biznesu (m.in. IVR, CallCenter) oraz FreecoNet Mobile dla telefonów komórkowych. Platformę obsługuje się przez intuicyjny panel www. Więcej informacji o FreecoNet: www.freeconet.pl.
Nadesłał:
ap
|