FreecoNet coraz popularniejszy wśród firm MSP


FreecoNet coraz popularniejszy wśród firm MSP
2009-08-31
W dobie kryzysu, każdy kto oferuje swoim klientom więcej za mniejsze pieniądze - wygrywa. Potwierdzają to dane Freeconet SA – usługodawcy telefonii internetowej, który notuje stały wzrost liczby klientów biznesowych, średnio o 10 procent miesięcznie.

Największe zainteresowanie telefonią od FreecoNet zauważyć można wśród firm technologicznych i usługowych, zatrudniających do 30 osób, które silny nacisk kładą na jakość telefonicznej obsługi klienta. Wśród użytkowników FreecoNet znajdują się także duże firmy wielooddziałowe, które - dzięki darmowym połączeniom wewnątrz sieci i niskim stawkom na numery niezarejestrowane (np. połączenie na numery stacjonarne w Polsce czy Anglii to 5 gr brutto za minutę, z naliczaniem sekundowym) – znacznie redukują swoje koszty telefoniczne.

Coraz bardziej atrakcyjny dla firm jest także bogaty zestaw usług dodanych. Są to m.in. systemy IVR i Call Center, aplikacja FlashPhone, Wirtualny Fax, a także FreecoNet Mobile. Jak wynika z analiz FreecoNet, aktualnie największym zainteresowaniem wśród firm cieszy się Wirtualny Fax – usługa pozwalająca korzystać z pełnej funkcjonalności faksu, bez konieczności jego fizycznego posiadania. Równie popularna jest funkcja Menu, która umożliwia osobie dzwoniącej wybór jednej z dostępnych opcji kontynuacji połączenia telefonicznego. Popularną usługą jest też Wybierz wewnętrzny – dzięki której można połączyć się z konkretną osobą wewnątrz firmy. Spośród rozwiązań sprzętowych, firmy najczęściej wybierają dedykowane telefony IP (głównie Cisco i Gigaset).

Spowolnienie gospodarcze wymusza na firmach szybkie poszukiwanie oszczędności. Jest to jeden z powodów tak dużej popularność telefonii internetowej, w ostatnim czasie, wśród firm z sektora MSP. Kryzys podziałał jak katalizator, przyśpieszając decyzję o wdrożeniu VoIP. Najczęściej odbywa się w postaci migracji do modelu pełnego outsourcingu rozwiązania telekomunikacyjnego. Popularna staje się też współpraca z jednym podmiotem w sprawach telekomunikacyjnych (zarówno ruch i usługi dodane), takim jak np. FreecoNet. Rozwojowi telefonii VoIP pomaga również fakt, że firmy przykładają coraz większą wagę do polepszenia jakości telefonicznej obsługi klienta. Stąd rosnące zainteresowanie usługą Call Center, a także innymi usługami dodanymi FreecoNet”tłumaczy Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet SA.

Przedstawiciel operatora zwraca też uwagę na kolejną przyczynę popularności FreecoNet wśród MSP. Jest nią fakt, że jest to jedyny operator telefonii internetowej w Polsce, który umożliwia przenoszenie numerów telefonów od abonentów TP SA ze wszystkich 49 stref numeracyjnych w kraju. Swoje numery mogą przenieść do FreecoNet także użytkownicy operatorów: Exatel, GTS Energis, NASK i Netia.

Dodatkowe informacje o firmie
FreecoNet SA to platforma telekomunikacyjna dla użytkowników indywidualnych i małych firm, która integruje rozwiązania wielu operatorów i dostępne na rynku technologie telekomunikacyjne (VoIP, PSTN, GSM). FreecoNet umożliwia darmowe rozmowy telefoniczne pomiędzy abonentami różnych operatorów, jeśli tylko zarejestrowali oni swoje numery telefonów we FreecoNet. Najniższe stawki przy połączeniach na numery spoza platformy gwarantuje TelArena – innowacyjny moduł FreecoNet. Na TelArenie kilku niezależnych operatorów rywalizuje ceną o obsługę każdego połączenia i zawsze wygrywa ten, który zapewnia najniższą stawkę w danym kierunku. FreecoNet to również inne, zaawansowane rozwiązania: zestaw usług dodanych dla biznesu (m.in. IVR, CallCenter) oraz FreecoNet Mobile dla telefonów komórkowych. Platformę obsługuje się przez intuicyjny panel www. Więcej informacji o FreecoNet: http://www.freeconet.pl.

Nadesłał:

PRS

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl